Adli Bilişim Mühendisliğini Seçebilirmiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Adli Bilişim Mühendisliğini Seçebilirmiyim?
İşaallah bu sene üniversiteye gidicem.Bu bölüm yalnızca Elazığ da var ve açılalı 3 yıl oldu.Meslek hakkında hiç bir bilgi yok.Acaba bilgisi olan veya yakını bu bölümde okuyan varmı?
 


Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Guncell
 
abandonware

abandonware

Üye
Bilgin yoksa ne diye oraya gidiyorsun?! Ben 12 gündür üniversite araştırıyorum kafayı yedim fakat senin bölümü ilk kez duyuyorum
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Bilgin yoksa ne diye oraya gidiyorsun?! Ben 12 gündür üniversite araştırıyorum kafayı yedim fakat senin bölümü ilk kez duyuyorum
Aynen çok zor da yeni herzaman göz önünde bulundurulan bir şey dir.Çok duyulmuşa gidip ne yapcan?
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
seçebilirsin benim için mahsuru yok..
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman ve UpOneTR
abandonware

abandonware

Üye
Aynen çok zor da yeni herzaman göz önünde bulundurulan bir şey dir.Çok duyulmuşa gidip ne yapcan?
Mezun olunca is bulabilecek misin? İş olanaklari neler, devlet mi özel sektör mü, maaşlar nasıl ve en önemlisi ne is yapar bu

Edit: is ilanlarına da bak derim
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Mezun olunca is bulabilecek misin? İş olanaklari neler, devlet mi özel sektör mü, maaşlar nasıl ve en önemlisi ne is yapar bu

Edit: is ilanlarına da bak derim

@abandonware şuan tamamen şans işi bir bölüm çok kapanacağını düşünmüyorumda ama tutarsa 5-30bin tl maaş alacağı söyleniyor.Ama işte bilinmiyor.Ayrıca teknoloji fakultesi olması biraz soğuttu beni bu gidişle hemşirelik olacak yada Mekatronik %75 burslu:blink:
@abandonware mezun yok ilk giren 3.sınıfta :D
 
abandonware

abandonware

Üye
Senin su bahsettiğin kriminal polislik gibi bisi ya :hmmm maaş konusunda hayale de kapılma bu arada
 
abandonware

abandonware

Üye
Mekatronik daha mantıklı sanki :hmmm
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Torpil işi çok olur bu meslekte kimsen yoksa boşuna okuma

Elektrik
Bilgisayar
Yazılım
Mekatronik düşün
 
abandonware

abandonware

Üye
Bana kalırsa bu bölümden uzak dur. Devlet işsiz sayısını düşük göstermek için insanları üniversiteye sokuyor ve mezunlar tabiki vasıfsız oluyor, iste bulamıyorlar. Kısa vadede de olsa işsiz sayısı göz boyamak için düşük gösteriliyor. Bu da o niyetle açılmış bir üniversite bölümu gibi geldi bana. Bilgisayar mühendisligi okuyarak bu alanda uzmanlık zaten yapabilirsin ve işverenler tarafından da daha çok tercih edilirsin (bu alanda is veren varsa tabi). Web sayfasında da görüldüğü gibi, yurt dışında benzer bölümler lisans diplomasi değil bildiğin kurs veriyorlar...

Bana kalırsa derhal mekatronik %75 burslu tercih et.
 
Son düzenleme:

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Senin su bahsettiğin kriminal polislik gibi bisi ya :hmmm maaş konusunda hayale de kapılma bu arada
Öyle birşey de iş tutarsa maaş'ı bayağı iyi ayrıca ben o iş hayalim olduğ için yapmak istiyorum.
Torpil işi çok olur bu meslekte kimsen yoksa boşuna okuma

Elektrik
Bilgisayar
Yazılım
Mekatronik düşün
Yeni olan bölümde torpil olmaz.Zaten teksin seni alırlar.
Bana kalırsa bu bölümden uzak dur. Devlet işsiz sayısını düşük göstermek için insanları üniversiteye sokuyor ve mezunlar tabiki vasıfsız oluyor, iste bulamıyorlar. Kısa vadede de olsa işsiz sayısı göz boyamak için düşük gösteriliyor. Bu da o niyetle açılmış bir üniversite bölümu gibi geldi bana. Bilgisayar mühendisligi okuyarak bu alanda uzmanlık zaten yapabilirsin ve işverenler tarafından da daha çok tercih edilirsin (bu alanda is veren varsa tabi). Web sayfasında da görüldüğü gibi, yurt dışında benzer bölümler lisans diplomasi değil bildiğin kurs veriyorlar...

Bana kalırsa derhal mekatronik %75 burslu tercih et.
Var'da 5000tl yoksa istiyorum onuda.
Mekatronik daha mantıklı sanki :hmmm
Onuda çok istiyordum özellikle Yıldız Teknik'te nasip değilmiş işte.Bursda para fazla bende bilmiyorum iyice hemşirelik kafama yattı.Birde Kocaeli:disko:
 
abandonware

abandonware

Üye
Karavela, hayale kapılma oğlum. Nereden biliyorsun o kadar para verdiklerini? Pratisyen doktora vermiyorlar o parayi.

Bak internetten araştırma, iyice bilen birine sor sonra pişman olursun. Benden söylemesi.
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Karavela, hayale kapılma oğlum. Nereden biliyorsun o kadar para verdiklerini? Pratisyen doktora vermiyorlar o parayi.

Bak internetten araştırma, iyice bilen birine sor sonra pişman olursun. Benden söylemesi.
Abicim o meslek tutarsa parası o ha tutmassa elde var sıfır.Araştırdım aynen bunu söylüyorlar kimse ne olacak bilmiyor bu bölümle ilgili.Meslek içeri itaberiyle o para deniyor zaten.O para o bölümün tek olmasından kaynaklanıyor zaten.Görevi itibariyle bayağı önemli bir iş zaten.
 
abandonware

abandonware

Üye
Abicim o meslek tutarsa parası o ha tutmassa elde var sıfır.Araştırdım aynen bunu söylüyorlar kimse ne olacak bilmiyor bu bölümle ilgili.Meslek içeri itaberiyle o para deniyor zaten.O para o bölümün tek olmasından kaynaklanıyor zaten.Görevi itibariyle bayağı önemli bir iş zaten.
Ben uyardım, 4 yıl sonra ortada kalma riskini göze alma derim, kaybedecek çok şeyin olacak çünkü. Tabi ki, yine de senin tercihin.

Allah yolumuzu açık etsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Ben uyardım, 4 yıl sonra ortada kalma riskini göze alma derim, kaybedecek çok şeyin olacak çünkü. Tabi ki, yine de senin tercihin.

Allah yolumuzu açık etsin.
Zaten o risk olduğu için büyük ihtimal hemşirelik yazıcam.amin işallah bakalım.Tesekkur ederim yinede.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

@abandonware şuan tamamen şans işi bir bölüm çok kapanacağını düşünmüyorumda ama tutarsa 5-30bin tl maaş alacağı söyleniyor.Ama işte bilinmiyor.Ayrıca teknoloji fakultesi olması biraz soğuttu beni bu gidişle hemşirelik olacak yada Mekatronik %75 burslu:blink:
@abandonware mezun yok ilk giren 3.sınıfta :D
Yarın bir gün mezun olduğunda tecrübesizsin deyip 1000 tl maaş teklif ettiklerinde veya biz sizi ararız dediklerinde bu yazdığımı hatırla. Pişman ol teknoloji fakültesinden soğuduğuna.
 
abandonware

abandonware

Üye
@Karavelaa adli bilişim mühendisliğini hakkında ne kadar doğrudur bilmiyorum ama, maaşlar 10 bin civari ve o isi yapacak elemanlar cumhurbaşkanı onayıyla seçiliyormus diye duydum
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
@Karavelaa adli bilişim mühendisliğini hakkında ne kadar doğrudur bilmiyorum ama, maaşlar 10 bin civari ve o isi yapacak elemanlar cumhurbaşkanı onayıyla seçiliyormus diye duydum
Neeee?.Bu cumhurbaşkanı onayını kim uydurdu acaba hiç olmadı polislikten basvururum one ya yada özelden.
 


Üst Alt