Asus Zenfone 2 Hakkında Ufak Bir Soru

Sponsorlu Bağlantılar

Aybars1979

Aybars1979

Üye
Saatler kaldı gelmesine :biggrin: Lansmanı canlı yayın olarak veren siteler var mıdır? İzleyebileceğimiz?
Beklenen gün geldi!
Bu akşam 19:00'da ZenFone 2 Türkiye Lansmanı canlı yayınını kaçırmayın!
 
  • Beğen
Tepkiler: GodMode


burak1553

burak1553

Üye
Satışa ne zaman sunulacak bilen var mı
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
kalın ve ağır olmuş bence 2015 2. çeyreğine baktığımızda. Bir de kilit tuşu üstte ve ortada tasarım biraz kötü. Ama uygulama geçişleri mükemmel 4 gb'de.
 
minoo

minoo

Üye
Fiyatı belli oldu. Bence uygun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
1 hafta kadar önce ZenPower almıştım 59 TL'ye. Lansmanda 49 TL yazıyordu. 10 TL zarardayım :(
Bende ablama almıştım aynı zarar bende de var neyse kendime o fiyattan alırım artık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: GodMode

triss

Üye
insanları 4-5 ay beklet,hindistan da bile önce Çıkart,3.dünya ülkesi muamelesi yap sonra gel 1300 - 1500 iste.
oldu asus bizde kazıklanacak yer arıyorduk.
zaten bu fiyatları görünce kendime g3 kardeşime gm4g siparişi vermiş bulunmaktayım.
hediye çeki vs. 1700 e denk geldi.
sana o parayı veren arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
GodMode

GodMode

Üye
    Konu Sahibi
insanları 4-5 ay beklet,hindistan da bile önce Çıkart,3.dünya ülkesi muamelesi yap sonra gel 1300 - 1500 iste.
oldu asus bizde kazıklanacak yer arıyorduk.
zaten bu fiyatları görünce kendime g3 kardeşime gm4g siparişi vermiş bulunmaktayım.
hediye çeki vs. 1700 e denk geldi.
sana o parayı veren arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam telefon ilk açıklandığında dolar 2.20 idi. Şimdi 2.70 civarında. Fiyatı o yüzden böyle oldu. Ama beklenilen fiyattan getirdiler çoğu kişi memnun.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Fiyat idare eder gibi aslında düşünüyordum ama tasarım biraz kötü geldi bana. Tercihimi HTC Desire Eye'den kullanacağım.
 

triss

Üye
Fiyat idare eder gibi aslında düşünüyordum ama tasarım biraz kötü geldi bana. Tercihimi HTC Desire Eye'den kullanacağım.
evet çoğu kişi tasarım ve kameradan şikayetci onun için başka telefonlara yöneliyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
burak1553

burak1553

Üye
Haziran sonunda satışa çıkacakmış
 

triss

Üye
Beyler çok önemli bi sorum olacak zen 2 ze551ml de 4 g ram sadece telefon için mi yoksa mesela oyun oynarken 1 gblık kısmını falan grafik kartı kullanıp gerisini kullanıcıyamı bırakıyor.
 
GodMode

GodMode

Üye
    Konu Sahibi
Siparişi Asus'un e-shop'tan mı versem yoksa buradaki mağazalara gelmesini mi beklesem?
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Siparişi Asus'un e-shop'tan mı versem yoksa buradaki mağazalara gelmesini mi beklesem?
şahsi kanaatim mağaza fiyatlarda değişiklik olabilir beklemenizde fayda var en fazla 1 haftaya mağazalara inmiş olur. onun dışında 1300tl bu tel için bence çok fazla.
 


Üst Alt