Haber Her Yıl Yeni Bir Android Sürümü Çıkacak!

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Her Yıl Yeni Bir Android Sürümü Çıkacak!
Android mühendislik bölümü başkan yardımcısı Hiroshi Lockheimer bu yıl Android M sürümünün tanıtılacağını açıkladı. Ayrıca bundan böyle her yıl yeni bir Android güncellemesi olacak.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bundan böyle Google'ın ilk olarak harf bazında isim tanıtımı yapacağı sonrasında da asıl ismini açıklayacak. Sonraki yıllarda da N, O, P şeklinde isimlendirmeler devam edecek.
 

Ekli dosyalar



Jan

Jan

Üye
Normal birşey değil mi :)
 
AHKE

AHKE

Üye
Android de güncelleme düzensizliği var bi çok cihaz daha lollipop almadı ama Android M çıkıyor. ve bazı 1 senelik yada güçlü donanımlı cihazlar güncelleme alabilmeli. google bu işe bir el atmalı fikrimce
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu kadar fazlalık niye her yıl yeni bir iOS sürümü çıkıyor diye mi? Bana çok mantıksız geldi.
 

MaxipmaN

Üye
Samsung nasıl dağıtacak güncellemeleri :ehe
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Samsung 'u bırakın kimse yetiştiremez anca amirallere. Google yeni yazılımı tanıttığı gün firmalara dağıtmalı bence.
 
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye
Bunlar tamamen satış politikası bizler cihaza para vermiyoruz aslında Yazılıma para veriyoruz bizde yeni cihaz alıp kendimizi kandırıyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

only_download

Üye
aynen
Android de güncelleme düzensizliği var bi çok cihaz daha lollipop almadı ama Android M çıkıyor. ve bazı 1 senelik yada güçlü donanımlı cihazlar güncelleme alabilmeli. google bu işe bir el atmalı fikrimce
katılıyorum, kendilerini ios gibi iki cihazdan sorumlu sanıyorlar, parça parça herkes farklı bir sürüm kullanıyor... Yazılım geliştiricileri Samsung olsun Lg olsun bu işi beceremedikleri belli. İpleri Google alsa eline düzenli olarak verebileceği cihazlara verse bu güncellemeleri android büyük yol kateder. Belli ki sadece isim yapma amacına çalışmaya başladılar...
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE
Anil-D

Anil-D

Üye
gm 4g alir myide
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
4G Android One cihazı, alır yani
 
Bülent872

Bülent872

Üye
Bence daha iyi olmuş Samsung a bahane çıktı.
 
Serhan

Serhan

Üye
Google madem senede 1 güncelleme yapıyor , o zaman İOS gibi sadece Android kullanan belirli telefonlar olsun ve onları İOS gibi senede bir çıkartsın ?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
İşte sadece Android kullanan o olsun diyorum.

Pardon bir an aklıma o geldi . Öyle mümkün olmaz neden dersen Android , Linux tabanlı bir işletim sistemi. Linux'un önemli yanı ücretsiz ve geliştirmeye açık olması. Yani google niye kullanıyorsun diyemez veya bu saatten sonra öyle bir şey yapmaz. Anca firmalar kendi işletim sistemini yapması lazım onu da gördük samsung'da. Bir sürü model ortada kaldı :D
 


Üst Alt