Öneri Sizce bu sıcaklık nasil?

Sponsorlu Bağlantılar

Luck Star

Luck Star

Üye
romdan roma farkediyor haklılar o konularda. mesela flyme os rom kullanıyorum g2 de 1 saattir clash of clanstaydım 55 derecede dolaşıyor ancak başka romda daha fazla ısınıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
Emin misin?

Bence romdan öte kernel farkli rom olsa dahi kernel ayniysa gene isinir cihaz
Tamam zaten romla birlikte kernel'in de degişmesi lazım, ki bu sorun zaten adaptasyon sorunu yani uyumsuzluk var kernel ile ilgisi olamaz kernel 'in görevi nedir?

ısınan cihazdaki romlar geliştirici sürümleri yani kademem kademe modlanmadan kullanıcıya sunuluyor buda adaptasyon sorunları ile birlikte cihazdaki tepkiyi üst düzeye cıkartıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
geçenlerde bi s3 patlamıştı. garantiye vermenizde fayda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
oguzxw

oguzxw

Üye
Çocugun Olmaz Bak 46 Dan Sonra Bataryayı At Bomba Gibi Dışarıya Çüküne Patlarsa Batarya Cidden Sorun Dedigim Gibi Çocugun Olmaz Clashta Da Her Tel Isınır Bu Arada :D Bi Yorumda Isınıyor Clashta Demişti Biri İsmine Bakmaya Üşendim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Luck Star

Luck Star

Üye
Çocugun Olmaz Bak 46 Dan Sonra Bataryayı At Bomba Gibi Dışarıya Çüküne Patlarsa Batarya Cidden Sorun Dedigim Gibi Çocugun Olmaz Clashta Da Her Tel Isınır Bu Arada :D Bi Yorumda Isınıyor Clashta Demişti Biri İsmine Bakmaya Üşendim :D

Clashta her tel ısınır da , bir romda 55 derece diğer romda 75 derece olursa ne olur ?
 
oguzxw

oguzxw

Üye
Clashta her tel ısınır da , bir romda 55 derece diğer romda 75 derece olursa ne olur ?
55 Derece Olan Roma Geçilir 75 Derece Bi Romda Oluyor Digerinde Olmuyorda O 75 Derece Olan Romda Fazla Uygulama Yada İşlemciyi Zorlayan Birşey Var Sürekli Uygulamalar Yeniden Başlıyor Olabilir 55'likte Yük Azaltılmıştır Stabil Bir Romdur Kesin
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Beyler root atip işlemci hizini dusursem isinma kalkar mi
 
Luck Star

Luck Star

Üye
55 Derece Olan Roma Geçilir 75 Derece Bi Romda Oluyor Digerinde Olmuyorda O 75 Derece Olan Romda Fazla Uygulama Yada İşlemciyi Zorlayan Birşey Var Sürekli Uygulamalar Yeniden Başlıyor Olabilir 55'likte Yük Azaltılmıştır Stabil Bir Romdur Kesin

Ben de onu diyorum işte :DBu sefer ismime bakmaya üşenmemişindir umarım :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzxw
avast

avast

Üye
Hocamchic bisey olmaz g2 de batarya 41 sensorler 75 leri goruyo clashta ve agir oyunlarda batarya 45 olmadigi surece sorun yok ki nexus 5 tede batarya 44.1 derece olmustu bendeyken
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Batarya kaçta ben patlıyorum diyor :D
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Yarın bi teknik servisle görüsme yapim en iyisi
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Aslında ısınma ghz ile değilde yük durumu ile alakalı PC den biliyorum 4.5 ghz sabit 30 derece
4.5 ghz sabit %100 yük 67 derece demekki ghz fazla etkilemiyor önemli olan yük

Eğer ghz yi düşürürsen bu sefer daha yüksek performans için işlemciyi daha yoğun kullanabilir

Yani 2ghz de % 50 yükte halledeceği
Bi işlemi 1.5 ghz de %100 yükte hallederse daha da fazla ısınabilir

Ama eğer uygulama gereksiz kaynak kullanıyorsa kısmak performansı etkilemez artı daha az ısınır
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


Üst Alt