Fenerbahçe Guinness'e giriyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Fenerbahçe Guinness'e giriyor

Fenerbahçe Kulübü'nün 100. yılında, kulüp bünyesinde bulunan 9 şube ile takım halinde ve bireysel olarak resmi sportif müsabakalarda kazandığı 1134 kupa, madalya ve ödülleri ile Guinness Dünya Rekorlarına girebilme teklifi, "Guinness World Records Menagement Team" tarafından uygun görüldü.



Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, Guinness tarafından Fenerbahçe Spor Kulübü'ne yollanan müracaat kabul formları, kulübün adına Yüksel Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay ile Tarih Müze ve Arşiv Kurulu Başkanı Sertaç Kayserioğlu tarafından, Fenerbahçe Spor Kulübü Müzesi içinde yapılan törenle imzalanarak, Guinness'in Türkiye Danışmanı Prof. Dr. Orhan Kural'a teslim edildi.
Açıklamada, "Spor kulübü bünyesinde, 1 yıl içerisinde resmi spor müsabakalarda gerek takım halinde ve gerekse ferdi olarak kazanılmış kupa ve madalyalar olarak, spor kulüpleri arasında Guinness Rekorlar Kitabı'na girebilmesine hak kazandığı konusuna ilişkin müracaatın kabul olunması, bu alanda bir ilk olmaktadır" denildi.


 


delrico

delrico

Emekli Yönetici
heh bide fenerbahce eksik kalmsıtı zaten:islik
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
kupa?
futbolla ilgili değildir sanırım
bütün spor dallarında fenere ve tüm türk takımlarına başarılar
özellikle B J K ' ye :)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
şahsen kafasıyla mermer kıran gerizakalıların olduğu bir listede ne kendi adımın nede tuttuğum takımın adının geçmesi beni mutlu etmez. Gurur duymam:islik
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bu gurur verici bir olay..Alllah giremeylere nasip etsin:)


wayy be cekemeyenler ne cogunlukta konumuzun yıldızı düşmüş:) Siz düşürün biz hızla yükseliyoruz yükseltiyoruz:) Çırpınışlar boşa
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Bu gurur verici bir olay..Alllah giremeylere nasip etsin:)


wayy be cekemeyenler ne cogunlukta konumuzun yıldızı düşmüş:) Siz düşürün biz hızla yükseliyoruz yükseltiyoruz:) Çırpınışlar boşa

sen kendi konularına yıldız ver. Sonra başkası gelip(ben:islik) yıldızını düşürünce başka yerlere bağla. Diğer konularda olduğu gibi:pro:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Sen kendi üzerine ne alınıyorsun...Polimik yaratacak gereksiz açıklama yaparak yine ortamı germe.Es geç

Genel konuşulmuş orada:) okumamışsın..Her msjı kendi üzerine çekmekte maşallah üstüne yok.Yada cvp vermede..
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
şahsen kafasıyla mermer kıran gerizakalıların olduğu bir listede ne kendi adımın nede tuttuğum takımın adının geçmesi beni mutlu etmez. Gurur duymam:islik

Güzel bir olay bu.Bence gurur verici fenerbahçe gerçekten 100. yılını iyi geçirdi.Yakışır yani :)
 
canturgay

canturgay

Üye
günlük 3 kupaya yakınn..nasıl oluyor bu..:allalla:
 
Nazy

Nazy

Üye
Güzel bir olay bu.Bence gurur verici fenerbahçe gerçekten 100. yılını iyi geçirdi.Yakışır yani :)
ben gurur duymadım
ben fenerliyim
bence Guinness kitabına girmek bir başarı değil
bir spor klübü oynadığı oyunlka ün kazanmalıdır
Spora Konsantre olmalıdır.
Bu şekilde balon gibi şişirilmemiz ilerde fazlalık havamızın söneceğine işarettir
buda bizim kalitesiz balon gibi şişirilen klüplerimizin vaziyetine sokar...
umarım böyle olmaz....
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
ben gurur duymadım
ben fenerliyim
bence Guinness kitabına girmek bir başarı değil
bir spor klübü oynadığı oyunlka ün kazanmalıdır
Spora Konsantre olmalıdır.
Bu şekilde balon gibi şişirilmemiz ilerde fazlalık havamızın söneceğine işarettir
buda bizim kalitesiz balon gibi şişirilen klüplerimizin vaziyetine sokar...
umarım böyle olmaz....


1- evet bir başarı değildir MAZARETTİR.Herkese Nasip olmaz.
2-Fenerbahçe klübü şişilmedi hiç bir zaman..Şişirilen klübler zamanında oldu ama şu anda neredeler onuda açıklayıcı olarak görmekteyiz.
3-Fenerbahce vaziyeti daima bulunduğu yerdir bulunduğu yer ise amac olarak hedef olarak zirvedir.
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
ben gurur duymadım
ben fenerliyim
bence Guinness kitabına girmek bir başarı değil
bir spor klübü oynadığı oyunlka ün kazanmalıdır
Spora Konsantre olmalıdır.
Bu şekilde balon gibi şişirilmemiz ilerde fazlalık havamızın söneceğine işarettir
buda bizim kalitesiz balon gibi şişirilen klüplerimizin vaziyetine sokar...
umarım böyle olmaz....

Nasıl başarı değildir?Zaten oynadığı futbolla biryere gelmiş bir takım.Guinness kitabına girmek zor birşey ama Fenerbahçe başarılı bulunmuş demek ki sonuç bu :)
 
Nazy

Nazy

Üye
Nasıl başarı değildir?Zaten oynadığı futbolla biryere gelmiş bir takım.Guinness kitabına girmek zor birşey ama Fenerbahçe başarılı bulunmuş demek ki sonuç bu :)

Guinness rekoırlar kitabına 5 kutu rotring marka 0.5 kalem ucu yesem benide sokacaklar... bu sence başarımı?
Zaten oynadığı futbolla biryere gelmiş demişsin
hı işte bende diyorumki bu şekilde devam edelim bize kitaptan (Guinness) fayda ytok
 
Ozan

Ozan

Admin
sen kendi konularına yıldız ver. Sonra başkası gelip(ben:islik) yıldızını düşürünce başka yerlere bağla. Diğer konularda olduğu gibi:pro:

Bu gurur verici bir olay..Alllah giremeylere nasip etsin:)


wayy be cekemeyenler ne cogunlukta konumuzun yıldızı düşmüş:) Siz düşürün biz hızla yükseliyoruz yükseltiyoruz:) Çırpınışlar boşa

Yıldız savaşlarına dönecekse olay, konuyu kapatırım :polis:


Hep aynı şey :nono:
 
Nazy

Nazy

Üye
yıldız savaşları:kop:
 
I Love Techno

I Love Techno

Üye
ya fenerbahçe'nin o kupa aldığı dallar ne yaaa.
çoğu türkiyede yok bu sporların.
olanlarda da fenerbahçe tek takım.
yani birinci de sonuncu da o.
komik.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt