Haber S4 Mini'ye Lollipop Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

baskahmet

baskahmet

Üye
dün arkadaşa s4 mini almayacak iptal olmuş dedim yarın alacak dersem sen benle dalga mi geçiyorsun diyecektir niye almıyor diye sormuştu şimdi alacak deyince ne değişti diye soracaktır
Ne değişicek:
Touchwız
Bildirim paneli
Statusbar
Eklenecek özellıkler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: reflex


xmustx

xmustx

Üye
dün arkadaşa s4 mini almayacak iptal olmuş dedim yarın alacak dersem sen benle dalga mi geçiyorsun diyecektir niye almıyor diye sormuştu şimdi alacak deyince ne değişti diye soracaktır
Güncelleme öncesi hafıza için hafıza kartı desteğiyle güncellemeyi tamamlayacak bi çözüm bulmuşlar dersin
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Facebooktaki s4mini grubuda haftaya yada ondan sonraki hafta gelecekmis diyor
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
geleceğini sanmiyorum daha note 2 için belirtillmis bir sonuç yokken
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
Güncelleme öncesi hafıza için hafıza kartı desteğiyle güncellemeyi tamamlayacak bi çözüm bulmuşlar dersin
aynen öyle diyeceğim arkadaş sevinecektir almayacak deyince üzülmüştü
Ne değişicek:
Touchwız
Bildirim paneli
Statusbar
Eklenecek özellıkler :)
özellikleri değil önce almayacaktı sonra alacak ne değişti diye sorar demiştim artık hafıza kartı ile çözüm bulmuşlar derim
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Şuan tek yapmamız gereken sabretmek
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Bize simdi bikac hafta sanki bi asır gibi gelir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Herkesin kafasında şöyle bir algı var sadece samsung kullanıcıları için değil bu durum hTc sony gibi firma kullanıcılarıda ilk güncellemeden iOS stabilliği bekliyorlar. Bu çok yanlış. Geçmiş cihazlara bakarsanız mesela Z3 Note 3 ilk sürümlerde şarj az gitme sıkıntıları ısınmalar vardı ufak düzeltme güncellemeleri ile bunlar çözüldü. s4 mini içinde aynı şeyler gerçekleşebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: reflex ve baskahmet
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Kardesim sen s3 neo da hangi romu kullanıyorsun? Stock romda ısınma acayip derecede dr
A5 stock edit kullanıyorum,şöyle bişey var oyun oynarsan ısınır zaten hangi telefon olursa olsun.
 
The Pancar

The Pancar

Üye
cm12 nasıl ramde sıkıntı var mı ?
 


Üst Alt