Lolipop ile gelen bildirim sekilleri note4

Sponsorlu Bağlantılar

mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Lolipop ile gelen bildirim sekilleri note4
Merhaba. Bu lolipopu yukledigime cok pismanim. Hangi uygulamadan olsa bildiğirim yukari pencerede gozukuor. Hic hos birsey diil. Bu bildirimleri kapatma yontemi yokmu. Ornegin whatsaap veya facebook gibi. Eskiden isareti cikardi simdi ustte yazilan yazilar gozukuyor.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bence çok güzel. Uzun süredir Lollipop kullanan biri olarak @Invoke bilir sanırım? :D
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Hic memnun diilim whatsappta x biriyle yazisirken y birinin yazdığı yazi ekrana dusuyor yanındakide o ekrana bakiorsa goruyor.. ve yukarisi karariyor. Bunu iptal edemezmiyiz peki
 
Invoke

Invoke

Üye
Stock Lollipop'da kapatmak diye bir olay yok diye biliyorum ama bazı custom romlarda mevcut. Note 4'de Samsung öyle bir şey eklemiş mi bilmiyorum. Ayarlardan bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye



Biraz kurcalarsanız bulursunuz ;)
Uygulama bildirimlerinden de istediğiniz uygulamanın bildirimlerini engelleyebilirsiniz
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi



Biraz kurcalarsanız bulursunuz ;)
Uygulama bildirimlerinden de istediğiniz uygulamanın bildirimlerini engelleyebilirsiniz
Kurcaladim bulamiorum. Bildirimden uygulama ayarlarindanda sonuc alamiorum. Yonlendirebilecegin menu varsa yardim etmeni rica ediyorum
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
Ayarlardan uygulama yöneticisine gir. Örneğin whatsapp ı tıkla orda bildirimleri göster diye bi yer var, onun tıkını kaldır
 
sahin02

sahin02

Üye
Kurcaladim bulamiorum. Bildirimden uygulama ayarlarindanda sonuc alamiorum. Yonlendirebilecegin menu varsa yardim etmeni rica ediyorum
Kilit ekranda hasas işaretlerlersen ad cıkar ama içerik gizli der.. Ayarları var yani
 
SpyChef

SpyChef

Üye
Biraz kurcala seveceğine eminim :)
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlardan uygulama yöneticisine gir. Örneğin whatsapp ı tıkla orda bildirimleri göster diye bi yer var, onun tıkını kaldır

O butun bildirimi kapatiyor. Benim sorunum konusurken baskasi yazdığında inen pencere. Oda sabit sanirim degismior heryere baktim..
 
Invoke

Invoke

Üye
Aynen dediğiniz gibi. Biri tüm bildirimi kapatır, simge bile çıkmaz. Diğeri de sadece kilit ekranındaki içeriği gizler. Bazı custom romlarda heads up'ı(rahatsız olduğunuz yeni özellik) tamamen kapatmak veya uygulamalara göre kısıtlamak mümkün ama stock romda yok öyle bir özellik. Eğer bulamadıysanız demek ki samsungda da yokmuş.
 
UçanOsman

UçanOsman

Üye
şuan cm12.1 yüklü telefonda çok akıcı ve stabil çok memnunum ben şuan telefon ace 2 GT-I8160
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Aynen dediğiniz gibi. Biri tüm bildirimi kapatır, simge bile çıkmaz. Diğeri de sadece kilit ekranındaki içeriği gizler. Bazı custom romlarda heads up'ı(rahatsız olduğunuz yeni özellik) tamamen kapatmak veya uygulamalara göre kısıtlamak mümkün ama stock romda yok öyle bir özellik. Eğer bulamadıysanız demek ki samsungda da yokmuş.

Teşekkur ederim bilgilendirdigin icin. Cihaz garantili rom degistirmek istemiyorum. Mecbur idare edecez
 
vega1977

vega1977

Üye
Ses ve bildirimler ayarına gir görürsün
 
vega1977

vega1977

Üye
Kilitliyken yazan yerde
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Buradan ayarla
 
mertcan01

mertcan01

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar benim dedigim sanirim anlasilmadi. Bu ayar zaten sabit kilit ekran ayarı. Benim soyledigim whatsappta yazisirken bir basksinin yazidgi yazi ekrana iniyor.
 


Üst Alt