Karşılaştırma orta seviye telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
orta seviye telefon tavsiyesi
arkadaşlar galaxy s5 telefonum var fakat taksitle aldım borçlarını ödemekte zorlanıyorum onun yerine satıp kendime orta segment telefon bakıyorum asus zenfone 6 baktım fakat emin değilim bide lg p90 diye bi model var varmı önerisi olan arkadaşlar 800 tl ye kadar ekranın büyük olmasına alıştım 5.1 inç ekran var s5 de büyük olması önemli aynı boyutta da olabilir :hmmm
 


byAndroid

byAndroid

Üye
Zenfone 6 olabilir, escort joye e8, huawei ascend g7 falan takılın
 
  • Beğen
Tepkiler: Bülent872 ve Kingmortall

jongass

Üye
Zenfone 6 veya Huawei G7 tavsiye edebilirim

Not: Batarya performansi istiyorsaniz aradığınız orta seviye telefon g7 dir
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Zenfone 6 olabilir, escort joye e8, huawei ascend g7 falan takılın

acıkcası bilindik bi marka almayı düşünüyorum escorta baktım biraz soguk kaldım ona ama huawei olabilir güzel bişeye benziyor özellik bakımından nasıl yani hangisini alırsam pişman olmam zenfone 6 mı huawei g7 mi
 

jongass

Üye
Ben arkadasimda gordugum kadarini soyleyeyim hocam, zenfone 6 veya joye e8 hakkinda bir bilgim yok.
G7 yi aldi arkadas full sarjla araliklarla wifi ve 3g, oyun kamera internet ve mesajlasma olaraktan yuzde sekiz sarji kaldiginda 6 sa 23 dk ekran vermisti ki bu bayagi iyi bir sure. Telefonda bazi takilma ve yavaslamalar gordum ama dert edilebilecek duzeyde degil ki her zaman da olmuyor zaten. Sony imzali arka kamera ve genis acili ozcekim kamerasi cok hosuma gitti, kaliteli fotoğraflar çekebilirsiniz(ggece performansi nasildir bilemem) Cogu oyunu oynarsiniz. Guncelleme destegine gelir isek huawei lollipop vereceğini soylemisti galiba ama yalan olmasin simdi. Isterseniz bir arastirin. Ekrani 5.5 inc ve 720p 267 ppi yogunlugu var. Goze batmiuor ve canli bir ekrani var. Agirlik 165 gr olmakta birlikte esit miktarda dagitildigi icin telefon ortalama bir agirlikta gibi sanki sahsi fikrim :D daha anlatilacak neresi kaldi bilmiyorum disaridayim zaten mazur gorun lütfen. Ayrica reklam yaptigimi dusunmeyin icimde kalmıştı alamamistim telefonu o yuzden :D

Selametle
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Ben arkadasimda gordugum kadarini soyleyeyim hocam, zenfone 6 veya joye e8 hakkinda bir bilgim yok.
G7 yi aldi arkadas fu ll sarjla araliklarla wifi ve 3g, oyun kamera internet ve mesajlasma olaraktan yuzde sekiz sarji kaldiginda 6 sa 23 dk ekran vermisti ki bu bayagi iyi bir sure. Telefonda bazi takilma ve yavaslamalar gordum ama dert edilebilecek duzeyde degil ki her zaman da olmuyor zaten. Sony imzali arka kamera ve genis acili ozcekim kamerasi cok hosuma gitti, kaliteli fotoğraflar çekebilirsiniz(ggece performansi nasildir bilemem) Cogu oyunu oynarsiniz. Guncelleme destegine gelir isek huawei lollipop vereceğini soylemisti galiba ama yalan olmasin simdi. Isterseniz bir arastirin. Ekrani 5.5 inc ve 720p 267 ppi yogunlugu var. Goze batmiuor ve canli bir ekrani var. Agirlik 165 gr olmakta birlikte esit miktarda dagitildigi icin telefon ortalama bir agirlikta gibi sanki sahsi fikrim :D daha anlatilacak neresi kaldi bilmiyorum disaridayim zaten mazur gorun lütfen. Ayrica reklam yaptigimi dusunmeyin icimde kalmıştı alamamistim telefonu o yuzden :D

Selametle

kararsız kaldım kardeş ya zenfone 6 çok hoşuma gitti açıkcası phatablet olarak benim kayınpeder aldı çok güzel ama kamerası ve ses sıkıntısı varmış onda yok ama şans işi bu telefon olayı huawei hakkında hiçbir bilgim yok daha önce kullanmadıgım bi marka incelemem lazım
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Hangisi hosuna gittiyse onu al zamaninda babam icin ikisi arasinda kaldik sirf fiyat farki yuzunden alamadik g7 yi. Zenfone 6 da iyi yani fiyatina gore guzel kaba goruntusu var ve kamera hizini hic begenmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
g7 çok hoşuma gitti ama eski göz agrım zenfone 6 yanlış yapmak istemiyorum kullananlardan yorum alsam iyi olacak
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
g7 çok hoşuma gitti ama eski göz agrım zenfone 6 yanlış yapmak istemiyorum kullananlardan yorum alsam iyi olacak
Şuanda g7 kullanıyorum kamerası gerçekten iyi ve Sony lensi kullanılıyor su sanırım ve g7 kullanıcılar kulübünde kendi cihazimdan şarj süresi resimleri mevcut buraya ekleyemedim sesi gayet tatminkar kafaniza bu sorular takılmış bunları cevaplamaya çalıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Şuanda g7 kullanıyorum kamerası gerçekten iyi ve Sony lensi kullanılıyor su sanırım ve g7 kullanıcılar kulübünde kendi cihazimdan şarj süresi resimleri mevcut buraya ekleyemedim sesi gayet tatminkar kafaniza bu sorular takılmış bunları cevaplamaya çalıştım
kalitelimi elime aldıgımda o hissi veriyomu mazeme kalitesi nasıl ? bide servis nasıl yani sıkıntılımı garantisi hangi marka telpa mı yoksa başka mı ?
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
kalitelimi elime aldıgımda o hissi veriyomu mazeme kalitesi nasıl ? bide servis nasıl yani sıkıntılımı garantisi hangi marka telpa mı yoksa başka mı ?
Elinize aldığınız zaman kaliteyi hissettiriyor insana metal kasa zaten benim aldığım cihaz teleservice garantili sar adaptörü sıkıntı çıkartmıştı hic uğraşmak istemedim ve garantiye yolladim 2 hafta bile sürmeden değiştirip yolladılar
 
byAndroid

byAndroid

Üye
kalitelimi elime aldıgımda o hissi veriyomu mazeme kalitesi nasıl ? bide servis nasıl yani sıkıntılımı garantisi hangi marka telpa mı yoksa başka mı ?
Kasa super ya tasarim da super kaba falan degil zaten metal tada alimunyum olmasi lazim. Garanti KVK olmasi lazim
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
Kasa super ya tasarim da super kaba falan degil zaten metal tada alimunyum olmasi lazim. Garanti KVK olmasi lazim
Garanti benim cihazımda teleservice kasadan emin değil im hic araştırma isteği duymadım bu cihazdan önce s3 kullaniyordum essekden inip ata bindim denile bilir boyle stabilite beklemiyordum açıkçası ve 5.0 da gelecek bu cihaza 64 bit islemciyi saymiyorum bile [emoji6]
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Garanti benim cihazımda teleservice kasadan emin değil im hic araştırma isteği duymadım bu cihazdan önce s3 kullaniyordum essekden inip ata bindim denile bilir boyle stabilite beklemiyordum açıkçası ve 5.0 da gelecek bu cihaza 64 bit islemciyi saymiyorum bile [emoji6]

bende attan inip eşşege binmek üzereyim ama karar veremedim hangisi daha az aratır s5 telefomnu
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
bende attan inip eşşege binmek üzereyim ama karar veremedim hangisi daha az aratır s5 telefomnu
Bende çok tereddute düştüm fakat şuanda hiic pişman değilim yerinde olsam 2 saniye dusunmem
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aslında piranha IQ bile düşünebilirsin orta düzey değil orta - üst bir donanımı var hiçbir şeyde sıkıntı yaşamazsın oyun mu istiyor yükle sıfır kasma donanım olarak ikisindende üstün
 
  • Beğen
Tepkiler: deadhmachine
deadhmachine

deadhmachine

Üye
Aslında piranha IQ bile düşünebilirsin orta düzey değil orta - üst bir donanımı var hiçbir şeyde sıkıntı yaşamazsın oyun mu istiyor yükle sıfır kasma donanım olarak ikisindende üstün
G7 dede kazma görmedim amacım reklam yapmak değil ama cidden fazlasıyla memnunum almanızı öneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
byAndroid

byAndroid

Üye
G7 dede kazma görmedim amacım reklam yapmak değil ama cidden fazlasıyla memnunum almanızı öneririm
Normal kullanımda o da süper tabi kasma yapmaz ben sadece ağır oyun falan oynarsa o yüzden dedim adreno 306 gpu su biyere kadar sonra sıkıntı çıkaracaktır.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Zenfone 6 almaya gittim hicbiyerde zenfone 6 yok piyasa da hiç yokmus ya nasil bir telefondur niyetlendik telefon yok
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Kapış kapış satılıyor diyorlar ne kadar doğru bilemem. Mağazaya da az getirtiyorlar sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall


Üst Alt