Öneri Windows 10'u beklerken aa cube oynayalım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Windows 10'u beklerken aa cube oynayalım :)
Arkadaşlar merhaba,
Herkesin bildiği gibi tüm dünya aa adında bir oyuna sardı. Kimisi beğendiği için, kimisi çileden çıktığı için saatleri harcadı. Bende olaya biraz farklılık getirerek aa cube oyununu geliştirdim ve yayınladım. Hem Türkiye'de hem yurt dışı pazarında oyunun meşhur olması için sizlerden oy ve yorumlar bekliyorum. Şimdiden teşekkürler hepinize.

Link:
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve BomberMAn_01


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yeni oyununuz hayırlı olsun.
Elinize sağlık, teşekkürler :tebessüm:
 
0MG90

0MG90

Üye
Elinize, emeğinize sağlık
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Tebrikler , elinize sağlık.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
teşekkürler elinize emeğinize sağlık
 
orian

orian

Üye
Elinize sağlık.. Devamı gelenlerden olsun ;)
 
Serhan

Serhan

Üye
ios için düşünürmüsünüz ?
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Oyuna yeni boyut katılmış gayet güzel :)
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
:tşk::alkis:alkis
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize teşekkürler. 5 yıldızlı yorumlarınızı bekliyorum.
ios için düşünürmüsünüz ?
Windows Phone fanı olarak ios düşünmüyorum :) Bi kere de sadece Windows Phone da olsun :) Şaka bi yana yakın zamandaki guncellemeden sonra tepkilere göre androide de yayınlayacağım.
Arkadaşlar bu arada ben 25i geçemedim bi turlu. Son bir tane kala hep yandım :) 26ya geçen screenshot atabilir mi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
emz

emz

Üye
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize teşekkürler. 5 yıldızlı yorumlarınızı bekliyorum.

Windows Phone fanı olarak ios düşünmüyorum :) Bi kere de sadece Windows Phone da olsun :) Şaka bi yana yakın zamandaki guncellemeden sonra tepkilere göre androide de yayınlayacağım.
Arkadaşlar bu arada ben 25i geçemedim bi turlu. Son bir tane kala hep yandım :) 26ya geçen screenshot atabilir mi :)


Abi kendi oyununda mı? :S Şaşırdım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve Osman Özer Öz

skynet

Üye
22. bölümü geçemedim gitti :D
Güzel oyun teşekkürler
 
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Emeğine sağlık.bug mu yoksa böyle mi.ayrı duruyo gibi kutular :)



Kardeşim bi de şu reklamlara bi el at sana zahmet.tam oyunun ortasında çıkıyor.en azından bölüm bitince falan çıksın :)
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Küçük küpler büyük küpe çarptıktan sonra fizik kuvvetini kaybediyorlar ve büyük kübe yapışıyorlar, ama bazen mili saniyeler içinde sekip fizik kuvvetini kaybedince böyle görüntüler çıkabiliyor, tabi ki bu bir bug :) Güncellemelerde çözülür diye umuyorum :)
 
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
yanlız oyunda bi hata daha fark ettim kupleri hızlı hızlı attığımızda donen kırmızı kupun içine giriyor ve böylelikle kolay gecilebiliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Osman Özer Öz
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Emeğine sağlık kardeşim :)
Hemen indirip deneyeceğim, Türk geliştiricilerine desteğimiz sonsuzdur : ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Osman Özer Öz
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Reklam olayı çok iyi ayarlanmış tebrik ederim :)

Oyunda gördüğüm sıkıntı bazı küplerin kaybolması oldu

Oyun eğlenceli olmuş başarılar dilerim :)




Windows 10 ön izlemesi geldi artık oynamayalım mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Osman Özer Öz
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler. Puan ve yorumlarınız ile de katkıda bulunursanız sevinirim :)
 


Üst Alt