İos 8.2 den ios 8.1.3 e dönüş hatası [ Acil Yardım ]

Sponsorlu Bağlantılar

senkimsinya

senkimsinya

Üye
    Konu Sahibi
İos 8.2 den ios 8.1.3 e dönüş hatası [ Acil Yardım ]
Selamın Aleyküm İpod Toch 5. ' e İos 8.2 kurdum onu 8.1.3 veya 8.1.2 ye düşürmek isriyorum ama sürekli hata alıyorum, Lütfen Bir El Atın.
 


Peocawe

Peocawe

Üye
düşüremezsin.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Neden kardeşim ?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ve bunun gibi bir çok örnegi var,
imzalar kapanmadan önce geçebilirdin. imzalar kapandıktan sonra sürüm düşürmek imkansız ios'da. genelde yeni sürüm çıktıktan 1 hafta sonra imzalar kapanıyor ve sürüm düşüremiyorsun.
 
senkimsinya

senkimsinya

Üye
    Konu Sahibi
imzalar kapanmadan önce geçebilirdin. imzalar kapandıktan sonra sürüm düşürmek imkansız ios'da. genelde yeni sürüm çıktıktan 1 hafta sonra imzalar kapanıyor ve sürüm düşüremiyorsun.
Hiç bir formulü yok mu kardeşim ?
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Hiç bir formulü yok mu kardeşim ?

maalesef yok. en azından ben öyle biliyorum fakat başkasına da sorsan aynı cevabı alacaksın muhtemelen.

apple yeni sürümü dağıttıktan sonra kısa bi süre (1 hafta kadar) imzaları açık tutuyor geri dönüşlere izin veriyor yani. İmzaları kapattıktan sonra geri dönüşlerde kapanıyor.
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Evet @Peocawe'a katılıyorum dönüş kısa bir süre için açık oluyor daha sonra imkânsız hale geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
senkimsinya

senkimsinya

Üye
    Konu Sahibi
Evet @Peocawe'a katılıyorum dönüş kısa bir süre için açık oluyor daha sonra imkânsız hale geliyor.
İmza yaratma programı felan varmşta, çözemedim nasl kullanılıyor shsh kaydı yaratıomuş, onu ios a yediriyormuşsun.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Shsh işleri eskide kaldı diye biliyorum bende shsh almayı denemiştim olmamıştı.
 


Üst Alt