özel mesaj gönderdim niye bakmıyorsunTmm kanka bekliyorum
hocam bunları yükledim çalışıyor güzel de bi sorunla karşılaştım. Menüde bazı simgeler gözükmüyor ve müzik çalar ve galeri açılmıyor. Ne yapmam lazıma
Yazı tipinin ismi ne?Çok yardımcı oldu kendisine teşekkürler. Metro 2 Teması ile şu hale geldi :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız[/URL]
Bugun de her yerden ciktimabi joshlog modun linkini verirmisin bulamadim
Joshlog mod [E-C] yapımı BELLE REFRESH-FP2 [AVKON2 MIF KULLANIMI] RESİMLİ ANLATIM [by yaren_dede] - MaxiCepjoshlog modu eksik veya hatalı yapmış olabilirsin tekrar gözden geçirinabi joshlog u yaptım bunu yaptım ama olmuyor ya hicbirseyi hatasız yaptım telefonum 500 yardımcı olurmusunuz
joshlog modu eksik veya hatalı yapmış olabilirsin tekrar gözden geçirin
alttaki dosyası kullan c sys bin içine atabi iki defa telefona hard format attim bircok kezde tekrar denedim yine olmadi
tüm symbian^3 telefonlar joshlog modu uygulanır mutlaka eksik yaptığın bir nokta vartm yaptim onuda hala olmadi aman neyse sizide bosuna yordum galiba olmuyacak ozr dilerim
önce c sys bin içindeki eski aknlcon.dll dosyasının adını değiştirsimdi bidaha deneyecegim sonucu belirtirim birazdan
benim tel nokia 500 ne kadar denesemde olmadi refreshi364 tane
edit: denedim yine olmadi refresh i denedim simdi bide fp2 yi deneycem
