Toggles nexus Style v2.0 - By AguS35

Sponsorlu Bağlantılar

Jan

Jan

Üye
Tmm kanka bekliyorum
 


Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
hocam bunları yükledim çalışıyor güzel de bi sorunla karşılaştım. Menüde bazı simgeler gözükmüyor ve müzik çalar ve galeri açılmıyor. Ne yapmam lazıma
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
hocam bunları yükledim çalışıyor güzel de bi sorunla karşılaştım. Menüde bazı simgeler gözükmüyor ve müzik çalar ve galeri açılmıyor. Ne yapmam lazıma

simgelerin gözükmeme nedeni joshlog mod yaparken mifleri eksik kopyalamış olabilirsin tekrar dene yine simgeler gözükmez ise başka tema kullan

2. sorunun ile bu konu ararsın da bir alaka yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58 ve Murdoc Massaka
Marco Laren

Marco Laren

Üye
abi joshlog modun linkini verirmisin bulamadim
 
Luck Star

Luck Star

Üye
:tşk:
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
abi joshlog u yaptım bunu yaptım ama olmuyor ya hicbirseyi hatasız yaptım telefonum 500 yardımcı olurmusunuz
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
abi joshlog u yaptım bunu yaptım ama olmuyor ya hicbirseyi hatasız yaptım telefonum 500 yardımcı olurmusunuz
joshlog modu eksik veya hatalı yapmış olabilirsin tekrar gözden geçirin
 
  • Beğen
Tepkiler: Marco Laren
Marco Laren

Marco Laren

Üye
tm yaptim onuda hala olmadi aman neyse sizide bosuna yordum galiba olmuyacak ozr dilerim
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
tm yaptim onuda hala olmadi aman neyse sizide bosuna yordum galiba olmuyacak ozr dilerim
tüm symbian^3 telefonlar joshlog modu uygulanır mutlaka eksik yaptığın bir nokta var
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
simdi bidaha deneyecegim sonucu belirtirim birazdan
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Marco Laren

Marco Laren

Üye
tm oyle yaptim daha dorusu yapcam :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
z resource apps içinde 300 üzeri mif vardır bunlara dikkat et
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
364 tane



edit: denedim yine olmadi refresh i denedim simdi bide fp2 yi deneycem
 
Son düzenleme:


Üst Alt