GM Discovery 2 Discovery 2 [Rom, Recovery, Root, Güncelleme]

Sponsorlu Bağlantılar

jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler

cin menuden cache yaptım da alcatel olarak acıldı ve kurulum sihirbazında cok farklı hatalar verdi ne yapmam lazım ?

cin menuden cache yaptım da alcatel olarak acıldı ve kurulum sihirbazında cok farklı hatalar verdi ne yapmam lazım ?

cin menuden cache yaptım da alcatel olarak acıldı ve kurulum sihirbazında cok farklı hatalar verdi orjinal roma dönmek icin ne yapmam lazım ?
Sorununu çözdünmü bilmiyorum bi kaç hafta böyle geç cvp verebileceğim. Yeniden kurmayı dene yada ROM yedeğini yükle
 


xvoldemortx3

xvoldemortx3

Üye
Bende Xposed düzgün çalışıyor. Sadece GravityBox modülünü yükleyince telefon açılmıyor.
Modülleri yukledigimizde sıkıntı oluyor o modullersiz zaten ne ise yarayacak ki hocam ?
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Çift sim kart dostum xposed direk brick sorunu değil..

Yok kardeşim çift sim. Ama brick sorunu oldu bi kere
Hocam bilmiyorum neden olduğunu. Ben ses tuşlarına basılı tutarak müzik değiştirmek için yüklemiştim ve çalışmıştı.
 
sebo7

sebo7

Üye
kilit ekranına whatsapp bildirimlerinide getirmek istiyorum bunu uygulayabilirmiyim
 

cetinde

Üye
slm burda denilenleri yaptığım halde orjinal romu yükleyemiyorum. zipli Alcatel romu yükleyebiliyorum sadece çalışmasındada bir sıkıntı yok ama begenmedim. nerde hata yaptığım konusunda yardımcı olurmusunuz romu 2 kez indirdim downloadda hata olabilir diye sonuç aynı
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
Gm Discovery 2 plus recovery Mobil uncle Tool ile recovery update bölümünden flaslayın. Hafıza kartına ana dizine atın.
 

cetinde

Üye
Gm Discovery 2 plus recovery Mobil uncle Tool ile recovery update bölümünden flaslayın. Hafıza kartına ana dizine atın.
cevap için teşekkürler mobile uncle tool un recovery update bölümünde sadece kendi listesindekileri seçtiriyor SP Flash Tool ile yükledim recovery yüklendi ama busefer cihaz sd kartı görmüyor E:Can't mount /sdcard yazıp kalıyor. bu arada cihazım plus model değil çift hatlı
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
Arkadaşım recoveryi hafıza kartına atıyoruz ana dizine. klasöre falan değil. En üstte gözükür genelde. Ben mobiluncle Tool ile update kısmından kolayca Flashlıyorum.
 
Son düzenleme:
engin951

engin951

Üye
Merhaba ben discovery 2 cihazımı rootladıktan sonra supersu uygulamasından şöylebir hata geldi
'yüklenmiş su kodlaması yok,supersu bunu yükleyemiyor .bir sorun olustu
eger sisteminiz android 4.3 e yükseelttiyseniz,cihazınızı manuel olarak rootlamanız gerekmektedir konuya yönelık ilgili forumlara basvurunuz '

Ne yapmam gerekiyor ?
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
Hangi programla rootladım?
 
jotem173

jotem173

Üye
Güncelleme gelmedi halen ??
 
memo4535

memo4535

Üye
Evet gelmedi daha guncelleme rootlu cihaz var bekliyorum guncellemeyi acaba nasil yuklicez
 
sebo7

sebo7

Üye
yakın zamanda da gelmez güncelleme. adamlar 2. seri telefonlara geti Lolipop için
 
memo4535

memo4535

Üye
Ya bu telefon usb baglantisini sarj olarak goruyo(orjinal kablo var) naptiysam duzelmedi
Usb secenekleri falan gelmiyo


Burasi neden aktif degil usb bagli oldugu halde kafayi yicem
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Ya bu telefon usb baglantisini sarj olarak goruyo(orjinal kablo var) naptiysam duzelmedi
Usb secenekleri falan gelmiyo


Burasi neden aktif degil usb bagli oldugu halde kafayi yicem
Bendede olmuştu kendi kendine düzeldi :-)
 


Üst Alt