Telefon Tavsiyesi 1700-1800 TL telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cdgfo567

Üye
    Konu Sahibi
1700-1800 TL telefon tavsiyesi
Arkadaşlar ben Galaxy alpha almayı düşünüyorum fakat android elinde sonunda kasıcak gibime geldiği içinde olmadı yaza kadar bekleyip iphone 5s almayı düşünüyorum başka bildiğiniz telefonlar varsa bu fiyat aralığında yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 


Luck Star

Luck Star

Üye
Androidi kastıran kullanıcıdır , Apple storeda sistemi yavaşlatacak pek uygulama yoktur ama Google Play Store milyonlarca Ram temizle ve batarya süresini uzatma adı altında bilgisi olmayanları kandıran uygulamalar vardır . Sen istersen 3 bin liralık android al bunları yüklersen kasar. Bu yüzden her zaman diyorum Androidi gerektiği gibi kullanmıyacaksanız almayın sadece marketten uygulama indirip telefonu telefon gibi kullanacaksanız Apple veya Nokia Lumia alın diye tavsiye ediyorum .. Androidlerde 1100-1200 lira üzeri telefonlar 1-2 sene geçse bile kolay kolay kasmaz sonra zaten sen ben bunu uzun süre kullanırım desen de bi bakmışsın yeni telefon almışsın...
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

cdgfo567

Üye
    Konu Sahibi
Bende şuan s3 var arada donuyor takılıyor ama tam donup takılıyor dediğiniz gibi gereksiz pek birşey yok ama 2 sene oluyor alalı sanırım ondan kaynaklı alphaya karşı görüşleriniz neler?
 

nazmican6180

Üye
Size hiç katılmıyorum bu sistemin uygulama ile alakası yok android açık kaynaklı korumasız olduğu için kasıyor inanın kasması için elimden geleni yapsanızda kasıyor örnek olarak rot attım rom attım kernel attım samsung un gereksiz uygulamalarını temizledim ama olmuyor ben yinede kapalı kutu yerine androidi her zaman tercih ederim şimdiki telefonum z3 şuanlık bi sıkıntım yok ama ben açık kaynak ücretsiz uygulama sonra bluethot kullanmıycaksan şiddetle iphone öneririm babamda 4 modeli var eskilerden ben onla beraber galaxy w almıştım onu sattım s3 aldım kastı onuda sattım s4 aldım o da kasıyo kullananlar varsa rehbe giriş fln bi değişik şimdi z3 var ilk defa sony kullanacam o yuzden durumu bilmiorum ama eğer android kullanıyım kasmıyacak 100:100 garantili ürün söle dersen sana htc tavsiye ederim kasma imkansız gibi geliyor bna
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Size hiç katılmıyorum bu sistemin uygulama ile alakası yok android açık kaynaklı korumasız olduğu için kasıyor inanın kasması için elimden geleni yapsanızda kasıyor örnek olarak rot attım rom attım kernel attım samsung un gereksiz uygulamalarını temizledim ama olmuyor ben yinede kapalı kutu yerine androidi her zaman tercih ederim şimdiki telefonum z3 şuanlık bi sıkıntım yok ama ben açık kaynak ücretsiz uygulama sonra bluethot kullanmıycaksan şiddetle iphone öneririm babamda 4 modeli var eskilerden ben onla beraber galaxy w almıştım onu sattım s3 aldım kastı onuda sattım s4 aldım o da kasıyo kullananlar varsa rehbe giriş fln bi değişik şimdi z3 var ilk defa sony kullanacam o yuzden durumu bilmiorum ama eğer android kullanıyım kasmıyacak 100:100 garantili ürün söle dersen sana htc tavsiye ederim kasma imkansız gibi geliyor bna

Ben yazdım zaten açık kaynaklı olduğu için market milyonlarca gereksiz ,sistemi yoran uygulama barındırıyor. Ben telefonu 2013 te aldım şuan 2015 daha 1 kere takıldığını donduğunu görmedim . Samsungun zaten dün çıkardığı telefon bile kasar onun sorunu TouchWiz arayüz.

Bende şuan s3 var arada donuyor takılıyor ama tam donup takılıyor dediğiniz gibi gereksiz pek birşey yok ama 2 sene oluyor alalı sanırım ondan kaynaklı alphaya karşı görüşleriniz neler?

S3 te yanlış hatırlamıyorsam 1Gb ram var , çok fazla olmasa da tek tük kasar, yavaşlayabilir. Donanımı hem günümüzden çok geride hem de Samsungun arayüzü her modelinde kasıyor.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Z3 al.
 
JosephLion

JosephLion

Üye
Z3 compact gerisi yalan
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

cdgfo567

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z2 almaya karar verdim arkadaşlar
 
MoRTaLSouLL

MoRTaLSouLL

Üye
Merhabalar.
Öncelikle cihazi hangi alan da kullanmak istiyorsunuz?
Cihazin boyutu, su ve toza karsi dayaniklilik gibi oncul tercihleriniz var mi ?
Android mi ios mu diye onceden bir isletim sistemi secimi yaptiniz mi? Bu gibi cihazi neye yonelik kullanacaginiz kriterleri yazarsaniz daha net kararlar alabilirsiniz :)
 

nazmican6180

Üye
Z2 bence alabilirsin zaten özellikleri bnm z3 ile nerdeyse aynı ve o fiyata ondan iyi bir cihaz olduğunu düşünmüyorum kliksadan alabilirsin orada indirim var bence doğru seçim yapmışsınız ben z2 yi z3den daha çok begeniyorum bildirim ışığının yeri fln
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt