avast
Üye
Faturaya ek telefon almak
Merhaba hocam şimdi ben iphone 5 kullanıyorum cihaz değişimden geldiği için şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum ama ios 9 çıkınca iphone 6s yada android cephesinden yada microsoft cephesinden bi amiral gemisine geçmeyi düşünüyorumda sizce faturaya ek cihaz almak ne gibi sıkıntı yaratır malum peşin almak istesem ben alana kadar cihaz eskir zaten
baktım aylık 80 90 liraya falan z2 tarzı cihazlar alabiliyorum şuanda iphone 6 ise 120 liraya falan geliyor aylık sizce ne yapmalı faturayla cihaz alan arkadaşlar varmı
baktım aylık 80 90 liraya falan z2 tarzı cihazlar alabiliyorum şuanda iphone 6 ise 120 liraya falan geliyor aylık sizce ne yapmalı faturayla cihaz alan arkadaşlar varmı
neladar ödüyorsun hocam kaç kaç
bende peşin alamayacağım için taksitle aldım bi sıkıntı yok çalışıp ödüyorum. 24 ay tahhütü bozamıyorsun tarifeni değiştiremiyorsun o kadar. bozarsan tahhütü kalan parayı bi anda ve ceza ödüyorsun