Öneri Faturaya ek telefon almak

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Faturaya ek telefon almak
Merhaba hocam şimdi ben iphone 5 kullanıyorum cihaz değişimden geldiği için şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum ama ios 9 çıkınca iphone 6s yada android cephesinden yada microsoft cephesinden bi amiral gemisine geçmeyi düşünüyorumda sizce faturaya ek cihaz almak ne gibi sıkıntı yaratır malum peşin almak istesem ben alana kadar cihaz eskir zaten :ehe baktım aylık 80 90 liraya falan z2 tarzı cihazlar alabiliyorum şuanda iphone 6 ise 120 liraya falan geliyor aylık sizce ne yapmalı faturayla cihaz alan arkadaşlar varmı
 


avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
sLeepLe

sLeepLe

Üye
ben aveadan 5s aldım 4 ay önce faturayla beraber 130 140 tl civarı ödüyorum normal fiyatından daha pahallıya denk geliyor :) bende peşin alamayacağım için taksitle aldım bi sıkıntı yok çalışıp ödüyorum. 24 ay tahhütü bozamıyorsun tarifeni değiştiremiyorsun o kadar. bozarsan tahhütü kalan parayı bi anda ve ceza ödüyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: avast

dgnert

Üye
Şimdiden aylık 100 lira kenara koyabilirsin. Telefonun değişimden geldiği için en azından en azından 1 sene kullanırsın. Biriktirdiğin 1200 liranın üzerine İPhone 5 in parasını da eklersin. Üstüne ufak bir miktar daha ekleyebilirsen 1 senede borçsuz harçsız amiral gemi alabilirsin.
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Şimdiden aylık 100 lira kenara koyabilirsin. Telefonun değişimden geldiği için en azından en azından 1 sene kullanırsın. Biriktirdiğin 1200 liranın üzerine İPhone 5 in parasını da eklersin. Üstüne ufak bir miktar daha ekleyebilirsen 1 senede borçsuz harçsız amiral gemi alabilirsin.
şimdi cihaz değişimden geldiği için kasa sıfır malıum bende spigenle kullanıyorum temiz olduğu için satmak yerine aileden birine vermeyi düşünüyorum o yüzden
ben aveadan 5s aldım 4 ay önce faturayla beraber 130 140 tl civarı ödüyorum normal fiyatından daha pahallıya denk geliyor :) bende peşin alamayacağım için taksitle aldım bi sıkıntı yok çalışıp ödüyorum. 24 ay tahhütü bozamıyorsun tarifeni değiştiremiyorsun o kadar. bozarsan tahhütü kalan parayı bi anda ve ceza ödüyorsun
aynen hesap ettim taksitele 200 300 fiyat artıyor ama malumun taksitle her yerde artıyor ayda 120 130 ödeye bilirim bende ama sen kaç ay aldın işte hocam 36 ay alırsam 110 ödüyorum 24 alırsam 130 140 ödüyorum ayda
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
şimdi cihaz değişimden geldiği için kasa sıfır malıum bende spigenle kullanıyorum temiz olduğu için satmak yerine aileden birine vermeyi düşünüyorum o yüzden

aynen hesap ettim taksitele 200 300 fiyat artıyor ama malumun taksitle her yerde artıyor ayda 120 130 ödeye bilirim bende ama sen kaç ay aldın işte hocam 36 ay alırsam 110 ödüyorum 24 alırsam 130 140 ödüyorum ayda
ben 24 aldım 36 fazla 24 bile fazla da napalım işte taksit bitene kadar yeni model çıkıyor ben 6s almayı planlıyorum ama o çıktığında daha taksitim olucak o kötü işte
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
ben 24 aldım 36 fazla 24 bile fazla da napalım işte taksit bitene kadar yeni model çıkıyor ben 6s almayı planlıyorum ama o çıktığında daha taksitim olucak o kötü işte
Anladım bu yzun soluklu olması açısından bi htc mi almalı yoksa 6s mi ben tahminimce kasım aralık gibi alabiliyorum hattım yeni çünkü
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Anladım bu yzun soluklu olması açısından bi htc mi almalı yoksa 6s mi ben tahminimce kasım aralık gibi alabiliyorum hattım yeni çünkü
Avea ise hattınız 8 ay sonra alınıyor bence 6s Olmalı çünkü taksit bitene kadar fazla değer kaybetmez
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Avea ise hattınız 8 ay sonra alınıyor bence 6s Olmalı çünkü taksit bitene kadar fazla değer kaybetmez
Bende m9 amı baksam diye düşünüyordum :D 6s 2gb ram le gelirse olur ama şimdi bide onun 6 plus s i olur :D
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Bende m9 amı baksam diye düşünüyordum :D 6s 2gb ram le gelirse olur ama şimdi bide onun 6 plus s i olur :D
bence 2 gb ram gerekli değil bu haliyle gayet hızlı sistem iyi bir sistem çünkü
 


Üst Alt