Tavsiye 1000 tl ye telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
lumia ??

lumia 735 ? Olur mu sizce gzel cihaz mı

Bütçeni az zorla 1520 ye bakınız. ikinci elden çok temiz cihazlar var 1000-1200 bandında.
Ha 735 alınacak iyi bir model olarak kabul ediyorum.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bencede nexus 5 derim ama lumianın tadınada çok bakmak istiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bencede nexus 5 derim ama lumianın tadınada çok bakmak istiyorum :D
İlk başta androidi ararsın ama sonra alışınca aksiyon heyecan tavan yapar. (Wp bölümünde wp10 konularına , denim güncellemesine bakman yeterli). Wp nin verdiği hazzı diğer işletim sistemlerinde bulamazsın :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Eskiden androidte öyleydi :D
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Android ios stabilize için uğraşıyor. Bizler yenilikler için bekliyoruz. Wp 10 tp biraz otursun , betaya geçeceğim. Şimdilik wp 8.1 + Denim kullanıyorum:)
Abi iOS zaten stabil? :D iOS telefonlar oyun ve chat telefonları gibi oldu zaten :D haksız miyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Abi iOS zaten stabil? :D iOS telefonlar oyun ve chat telefonları gibi oldu zaten :D haksız miyim?
İp4s e ios 8 ve üzeri kur o zaman dediğimi anlarsın. :)
İos beni hiç cezbetmedi şu zamana kadar. Gerek fiyatlarının uçuk olması , gerek kısıtlamaları (Bluetooth, itunes vs).
Android bir kaç denememde hayal kırıklığı oldu. O dönemde 620 aldım. Halen kullanıyorum. Başka bir telefon olsaydı direkt hurda olmuştu :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İp4s e ios 8 ve üzeri kur o zaman dediğimi anlarsın. :)
İos beni hiç cezbetmedi şu zamana kadar. Gerek fiyatlarının uçuk olması , gerek kısıtlamaları (Bluetooth, itunes vs).
Android bir kaç denememde hayal kırıklığı oldu. O dönemde 620 aldım. Halen kullanıyorum. Başka bir telefon olsaydı direkt hurda olmuştu :)
4s öyle bende denedim. 7 dede stabil değildi ki zaten. 5 te öyle olur. Samsung'a döndü apple da :P eskiyeni kastırıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

ensarrodi

Üye
Huawei ascend g7 5 MP şelfi kamerası 13 MP arka kamera sağlam bi kasa ve bütün telefonların önünde bi batarya ekran full parlak 5 saat Wi-Fi full mobil veri 2 saat .akıcı bi arayüz 64 bit işlemci andro 5.0 güncelleme kesin gibi
FP telefonu 950 lira civarında 890 alanında duydum
 
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
ben en iyisi lumialara bakıyım :D sağolun bu arada
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Nexus 5, Lumia 1320
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Nexus 5, Lumia 1320
Lumia 1320 kamera konusunda maalesef yetersiz. Ön kamera şaka gibi. 0.9 mp. Arka kamera 5 mp. Ha pil ve büyük ekran avantajı ile alınabilirliği var derim. 1000 tl verene kadar ikinci elden 1520 bakarım daha iyi bir tercih olur.;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Ben ara ara bakıyorum lumianın tadına ama bir lollipop kadar tatlı değil. :D
neden :D merak ettim şimdi ha :D
Lumia 1320 kamera konusunda maalesef yetersiz. Ön kamera şaka gibi. 0.9 mp. Arka kamera 5 mp. Ha pil ve büyük ekran avantajı ile alınabilirliği var derim. 1000 tl verene kadar ikinci elden 1520 bakarım daha iyi bir tercih olur.;)
olabilir temiz 2. El lumia 1520 nerden bulabilirim bulsam iyi olurdu biraz daha zorlayıp alabilirdim :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Ne neden?
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Tatsız yapmış microsoft. :D

Neye göre tatsız. Karolar bana daha güzel gelirken bazılarına da güzel gelmiyor.
Sistemle oynayan adama wp kolay kolay önermeyiz :)
Konuya dönersek Wp 10 gelince bayağı bir değişiklik olacaktır. Kaldı ki android 4-5 ana güncelleme ve bir o kadar da ara güncelleme ile bu hale geldi.
Wp ise şimdilik 1 ana güncelleme aldı (wp8.1).
Black , Cyan , denim olmak üzere 3 ara güncellemesi var. O yüzden wp geleceği açık bir işletim sistemi. Hiç ağır eleştiri yapmaya gerek yok bence. Sistemi savunduğum kadar yeri geldiğinde eleştirisini de yaparım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221


Üst Alt