Tavsiye 1000 tl ye telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Bence de güzel karolar. Sistem de iyi, daha da iyi olacak. Yine de tatsız. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Neye göre tatsız. Karolar bana daha güzel gelirken bazılarına da güzel gelmiyor.
Sistemle oynayan adama wp kolay kolay önermeyiz :)
Konuya dönersek Wp 10 gelince bayağı bir değişiklik olacaktır. Kaldı ki android 4-5 ana güncelleme ve bir o kadar da ara güncelleme ile bu hale geldi.
Wp ise şimdilik 1 ana güncelleme aldı (wp8.1).
Black , Cyan , denim olmak üzere 3 ara güncellemesi var. O yüzden wp geleceği açık bir işletim sistemi. Hiç ağır eleştiri yapmaya gerek yok bence. Sistemi savunduğum kadar yeri geldiğinde eleştirisini de yaparım.
katılıyorum

ve bu arada 2. El 1520 den başka öenerebilceğin sıfır telefon var mı ?
 


Üst Alt