LazyCPU Lite: Yüksek Batarya Performansı v1.0

Sponsorlu Bağlantılar

eaybb

eaybb

Üye
Teşekkürler:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: BABAM-1 ve okanyksl


98farom98

98farom98

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: okanyksl
SHS

SHS

Üye
elinize sağlık
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Program gerçekten işe yarıyor mu herkes memnun galiba birde ben deneyim
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim.

Program gerçekten işe yarıyor mu herkes memnun galiba birde ben deneyim

programı yazarken Galaxy s3 ile test ediyorduk.güzel bir sonuç elde ettik. şuan Nexus 4 ile test ediyorum.Wifi açık whatsapp kullanımı, email gönderme, telefon görüşmesi gibi işlemler yaptım.5 saatlik bir sürede %4 bir batarya kullanımı oldu.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
S3 minide denicem eyvallah saolun
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
S3 minide denicem eyvallah saolun
eğerki ekran açılırken aşırı donma yaratırsa ayarlar menüsünden Core0'daki seçimi kaldırın ve durum menüsünden servisi kapatıp tekrardan açın.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
eğerki ekran açılırken aşırı donma yaratırsa ayarlar menüsünden Core0'daki seçimi kaldırın ve durum menüsünden servisi kapatıp tekrardan açın.
Tamam kardeşim öyle bi sorun olursa yaparım
Dediğin sorun oldu ama ayarlar menüsü açılmıyor kardeşim yapamadım dediğin ayarı
 
Son düzenleme:

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim öyle bi sorun olursa yaparım
Dediğin sorun oldu ama ayarlar menüsü açılmıyor kardeşim yapamadım dediğin ayarı

program açık iken parmağınızla sağ tarafa doğru çekin. menü açılacaktır.
 

dark3434

Üye
merhaba.kullanılacak menüde 4 tane kullanıcı adı çıkıyor undemand,perfonmance vs.hangisini seçmeliyiz ve 4 core 1 core 2 vs hepsine tık atıyorum programı aç kapa kayboluyorlar.yanlış birşeymi yapıyoruz acaba.
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
performance işlemcinizi üst seviyede kullanır ve şarjınızın çabuk bitmesini sağlar bir nevi. 4 core'dan 3 tanesi işaretli kalsın core0'dan işareti kaldırın ve servisi kapatıp tekrardan açın.bir de diğer çıkan governor isimlerini yazabilir misiniz ?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bende her türlü telefonu kastiriyor kilit ekranı kasilip deli ediyo :D. Sildim o yüzden
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
Bende her türlü telefonu kastiriyor kilit ekranı kasilip deli ediyo :D. Sildim o yüzden

Yorum icin tesekkur ederim. Yalniz bilgi almak acisindan soruyorum, cihazinizin islemcisi hakkinda bilgi vermeniz mumkun mu? Cekirdek sayisi ve minimum hiz ( frekans ) ozellikle. Tekrar tesekkur ederim.
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
mantık greenify ile aynı gibi
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
mantık greenify ile aynı gibi

greenify i incelemedim, simdi ekran goruntulerine baktim ama gordugum kadariyla o uygulamalari yoneterek amacina ulasmaya calisiyor. lazycpu kernel degiskenlerini yoneterek calismakta.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Yorum icin tesekkur ederim. Yalniz bilgi almak acisindan soruyorum, cihazinizin islemcisi hakkinda bilgi vermeniz mumkun mu? Cekirdek sayisi ve minimum hiz ( frekans ) ozellikle. Tekrar tesekkur ederim.
İki çekirdek minimum çalışma hızı 200mhz maksimum 1000mhz
S3 mini işte cihaz internetten bakabilirsin daha ayrıntılı
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
İki çekirdek minimum çalışma hızı 200mhz maksimum 1000mhz
S3 mini işte cihaz internetten bakabilirsin daha ayrıntılı

tesekkur ederim. benim galaxy s3 de min 200 mhz ve ekran da haliyle donmalar yapabiliyor ama nexus 4 cihaz 380 mhz olup tek bir sikinti bile cikarmiyor. bununla ilgili bir guncelleme yapmayi dusunuyorum, biraz daha bilgi toplayayim :) bu yuzden sormustum, tesekkur ederim.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
tesekkur ederim. benim galaxy s3 de min 200 mhz ve ekran da haliyle donmalar yapabiliyor ama nexus 4 cihaz 380 mhz olup tek bir sikinti bile cikarmiyor. bununla ilgili bir guncelleme yapmayi dusunuyorum, biraz daha bilgi toplayayim :) bu yuzden sormustum, tesekkur ederim.
Bende öyle düşünüyorum çünkü daha önceden de kernelle ilgili oynamalar yapmıştım yani overclock falan maksimum hızı 200mhz dusurmustum yanlışlıkla döndürene kadar öldüm öldüm dirildim bir yere basıyorum 10 sn sonra geliyor acayip kastı cihaz zor kurtarmıştım. Senin program da güzel gelistirirsen süper olur. Ama anlayamadığım bir nokta var zaten cihazın stock kerneli ondemanda çalışıyor telefon kilit ekranına girince direk hızı düşürüyor gerektiğinde artırıyor hem donma olmuyor hemde bilemiyorum yani :)
 

okanyksl

Üye
    Konu Sahibi
Bende öyle düşünüyorum çünkü daha önceden de kernelle ilgili oynamalar yapmıştım yani overclock falan maksimum hızı 200mhz dusurmustum yanlışlıkla döndürene kadar öldüm öldüm dirildim bir yere basıyorum 10 sn sonra geliyor acayip kastı cihaz zor kurtarmıştım. Senin program da güzel gelistirirsen süper olur. Ama anlayamadığım bir nokta var zaten cihazın stock kerneli ondemanda çalışıyor telefon kilit ekranına girince direk hızı düşürüyor gerektiğinde artırıyor hem donma olmuyor hemde bilemiyorum yani :)

evet baktigin zaman ondemand o sekilde calisiyor gibi gorunebilir. ( ondemand = talep durumunda ) ancak ekran kapali ya da acik arkaplandaki uygulamalarin talepleri soz konusu oldugunda islemcin max hiza kadar cikip bataryayi kullanacaktir. lazycpu'da mantik ekran kapali durumda iken arkaplan uygulamalarindan biraz feragat ederek islemciyi min hizda calistirmak. evet kisa sureli kasmalar / gecikmeler oluyor ancak min hiz seviyesinde optimumu yakalayabilirsek her cihaz icin bu sorunu asmak mumkun olacak ins. Nexus 4 cihaz min 380 MHz de calisiyor ve ne bir kasma gorebilirsin ne de bir gecikme, biraz daha arastirma yapmam lazim yine de. yakinda bir guncelleme yapmayi planliyorum bunun icin. tesekkur ederim yardimindan oturu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Ben de s3 üzerinde kurulu miui rom'da deneyeceğim.Birkaç gün sonra gözlemlerimi yazarım.Emeğinize sağlık.
 


Üst Alt