Enpatsu Shakugan
Üye
Benim bilgisayar sorunlu o zaman neyse önemli değil zaten csyok ya ben 40 bot ile oynuyorum hiç sıkıntı yok
Benim bilgisayar sorunlu o zaman neyse önemli değil zaten csyok ya ben 40 bot ile oynuyorum hiç sıkıntı yok
Ancak BOT larla oynarsın Pc alıyım o zaman kapışırızyok ya ben 40 bot ile oynuyorum hiç sıkıntı yok

tamam kardeşim o kadar iddialı değilim yawAncak BOT larla oynarsın Pc alıyım o zaman kapışırız![]()

tamam kardeşim o kadar iddialı değilim yaw![]()
ben PRO yum , Kanka Swndeki bilgisayar Counter Strike Global Offensive Kaldırıyomu ?Üründe Watch_DOGS'u deneyen var mı ben 4 GB RAM'li olanını aldım. Watch_dogs'u açtığımda ilk 1-2 saat gayet akıcı oynuyorum hiç takılma olmuyor sonrasında takılmalar oluyor yavaş yavaş yapıyor bu takılmaları ve artıyor sonrasında oynanmaz hale getiriyor.Oyunu kapatmak zorunda kalıyorum. RAM'den kaynaklı bir sorun mu bu ? Daha yeni aldım 1 haftalık cihaz. Sistem Windows8 Pro 64 Bit. Windowsun tüm güncelleştirmeleri yüklü. Sürücüler A'dan Z'ye hepsi güncel. Sistemi USB FLASH BELLEK'ten kurdum UEFİ ile. Diğer oyunlarda aynı sorunu yaşamadım sadece Watch_Dogs'ta yapıyor.
Uygun almışşsın hayırlı olsun.arkadaşlar bende aldım bugun elime ulaştı pc oldukça memnunum. fiyatıda oldukça uygundu. piyasanın en ucuzuydu valla.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız1629 lira 9 ay taksit peşin fiyatına alacaklar kaçırmasın bence
arkadaşlar bende aldım bugun elime ulaştı pc oldukça memnunum. fiyatıda oldukça uygundu. piyasanın en ucuzuydu valla.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız1629 lira 9 ay taksit peşin fiyatına alacaklar kaçırmasın bence

]Toplama kasamıAsus X550JK-XO012D 4GB RAMli Notebook =1700TL
8GB 1600Mhz ddr3l Ram =80 Euro(220TL)
Cooler Master Siyah NotePal U3 (FAN) =30 Euro(85TL)
Kingston HyperX SH103S3 dahili SSD sabit disk 240GB =117 Euro (326TL)
+
----------------------------------------------------------------------------------
=2331TL
Böyle Bir Bilgisayar Kombinasyonu Yaptım.Sizce Güzelmi.
SSD yi Harddisk Yerine
Harddiski ise DVD ROM yerine Takıcam.
Yorumlarınız çok önemli[]

biraz öyle olduToplama kasamı![]()

Leptopa mı Toplama yaptın ? Yanibiraz öyle oldu![]()
Kısmen öyle olduLeptopa mı Toplama yaptın ? Yani
hiç gerek yoktu boşa masrsf yapmışsın ama senin kararın tabi Bende bu leptoptan almayı düşünüyorumKısmen öyle oldu
