Haber UYARI..! Android cihazınıza zarar verecek programlara DİKKAT EDİN..!

Sponsorlu Bağlantılar

DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
    Konu Sahibi
UYARI..! Android cihazınıza zarar verecek programlara DİKKAT EDİN..!
:ünlem: Merhaba arkadaşlar, bu konu altında Android cihazınıza, zarar verebilecek (özellikle root uygulamaları) programlar hakkında bilgi paylaşımı yapmayı planladım, başıma geldi ben yandım kimse yanmasın dikkatli olsun diye bu konuyu açtım... :züü:
.. Herkes bildiği zararlı ve dikkatli kullanılması gereken programları yorum yaparak "AÇIKLAMA" ile birlikte paylaşırsa konuya, ismi ile birlikte eklenecektir..

O kişiye bize bu bilgiyi verdiği için şimdiden teşekkür ediyorum.....

ilk ben başlıyorum....

1. GL TOOLS isimli root uygulaması gm discovery telefonumu birden bire dondurup brick etti, tel garantiye gitti neyse ki yaptılar....
(DJ_KAFADAR)


2. ROM MANAGER yanlış veya bozuk rom yükleme sonucu cihaz açılmaz duruma gelebilir...
(onurcngzhn34)

3. Xposed Framework birbiri ile çakışan
tweaklar kullanılması halinde nadirde olsa
boot loop a gidebilir cihaz..
( ~N.A.W.Y~ )

4. Lucky Patcher yanlış bir sistem apk sının
yamalanması halinde geçici sistem hataları
oluşabilir.
( ~N.A.W.Y~ )

5. ?
 
Son düzenleme:


onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
ROM MANAGER

Kullanılırken çok dikkat edilmeli.bilen için güvenilir ama daha deneyimsiz kullanicilar için çok tehlikeli program.

bizim bir arkadaş galaxy minide kullandı bunu yanlış rom yüklemesi yüzünden tel kapandı ve daha açılmadı hicnir tepki yoktu yani.telefonun yarı fiyatını istediler.
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
    Konu Sahibi
ROM MANAGER

Kullanılırken çok dikkat edilmeli.bilen için güvenilir ama daha deneyimsiz kullanicilar için çok tehlikeli program.

bizim bir arkadaş galaxy minide kullandı bunu yanlış rom yüklemesi yüzünden tel kapandı ve daha açılmadı hicnir tepki yoktu yani.telefonun yarı fiyatını istediler.
geçmiş olsun
 
lazye

lazye

Üye
Rom manager çok sakat bnde bozmuştum ama düzelttim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: key43
PriZm

PriZm

Üye
Bana göre hiçbiri sakat yada zararlı değil dürüst olmak gerekirse. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
dostum sen deneyimli bir kullanıcısın bu android sisteminde neyin yararlı olup neyin zararlı olacağını artık biliyorsun.

Ayrıca Telefonun Cpu hızına gerilimine ve aynı şekilde GPU gerilimleri hızları ve mhz başına düşen gerilimleri ayarlayan programlara çok dikkat edilmeli.ve LMK ayarlarıda aynı şekilde. aynı zamanda sarj akimlarina kadar derine inen programlara çok dikkat edebilmeli.USB portu yada sarj cihazinizi yakmaya kadar gider.
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
    Konu Sahibi
Bana göre hiçbiri sakat yada zararlı değil dürüst olmak gerekirse. :D
peki bu cihazları uzaylılar mı gelip bozuyor
dostum sen deneyimli bir kullanıcısın bu android sisteminde neyin yararlı olup neyin zararlı olacağını artık biliyorsun.

Ayrıca Telefonun Cpu hızına gerilimine ve aynı şekilde GPU gerilimleri hızları ve mhz başına düşen gerilimleri ayarlayan programlara çok dikkat edilmeli.ve LMK ayarlarıda aynı şekilde. aynı zamanda sarj akimlarina kadar derine inen programlara çok dikkat edebilmeli.USB portu yada sarj cihazinizi yakmaya kadar gider.
işte bilinçli bir vatandaş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: eren3546 ve onurcngzhn34
PriZm

PriZm

Üye
Tabiki uzaylılar değil. Ben cihazı şuana kadar en az 20-30 kere hard brick ettim (evet soft brick değil) her defasında da kurtardım, kurtardıkça da öğrendim. :)
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki uzaylılar değil. Ben cihazı şuana kadar en az 20-30 kere hard brick ettim (evet soft brick değil) her defasında da kurtardım, kurtardıkça da öğrendim. :)
evet, geri kurtaramayîp, bir ton para zarar eden arkadaşlar var... onların dikkatli olması lazım...
 
PriZm

PriZm

Üye
evet, geri kurtaramayîp, bir ton para zarar eden arkadaşlar var... onların dikkatli olması lazım...
Benim onlara tavsiyem garantiye yada telefoncuya göndermeden önce ufak bir araştırma yapmaları. Kanımca kendileride düzeltebilirler. Telefoncuların 50-60 tl lik format tuzağından kurtulurlar en azından.
 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmancam
PriZm

PriZm

Üye
Konuya bendende destek gelsin bari;

Xposed Framework , birbiri ile çakışan tweaklar kullanılması halinde nadirde olsa boot loop a gidebilir cihaz.

Lucky Patcher, yanlış bir sistem apk sının yamalanması halinde geçici sistem hataları oluşabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ŞenolTÜRK
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
dostum sen deneyimli bir kullanıcısın bu android sisteminde neyin yararlı olup neyin zararlı olacağını artık biliyorsun.

Ayrıca Telefonun Cpu hızına gerilimine ve aynı şekilde GPU gerilimleri hızları ve mhz başına düşen gerilimleri ayarlayan programlara çok dikkat edilmeli.ve LMK ayarlarıda aynı şekilde. aynı zamanda sarj akimlarina kadar derine inen programlara çok dikkat edebilmeli.USB portu yada sarj cihazinizi yakmaya kadar gider.
Usb portu yakmak mi dedin :) usta ben kalem pil ile şarj yapayım derken usb port çalışmaz oldu ne olmuştur acaba :)
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
bana göre (samsung) download mod açılmıyorsa hard bricktir.buda bir kısım araçlarla düzeltilebilir.bunlardan bir taneside usb jig.icinde 3 tane 330 ohm'luk direnç var.cihazi direk download moda alıyor. ama yanlış rom yüklemelerinde bu araçta işe yaramıyor.bu sefer jtag denilen bir aygıt kullanıyorlar.cihazda hiçbir yaşam belirtisi olmadığı için cihazin içini açıp ana bölüme (ana karta) 2 tane uç bağlayarak ve cihaza küçük sayılabilir bir gerilim vererek yazılım yüklüyorlar.ama tabiki bir cihazin hardbrick olması için baya uğraş lazım.
Ayrıca Xposed konusuna gelirsek Android OS sürümleriniz ile uyuşan modüller kullanın. yoksa benim gibi düzeniniz bozulur iki saat yeni rom yükle program kur vs.vs uğraşırsiniz :)
Usb portu yakmak mi dedin :) usta ben kalem pil ile şarj yapayım derken usb port çalışmaz oldu ne olmuştur acaba :)
akım dengesizlenmesi olmuştur yanmistir heralde.
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
:stres: hadi bee :( nasıl yapılır port değişse olur mu
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
    Konu Sahibi
benim samsung tablet download mod açılmıyor ne yapmak lazım
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Benim telefona da Greenify yüklediğimde ilginç bir şekilde default Google Klavyesi her harfi 2 kez yazıyor. GM Discovery 2 kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Recovery menuyu ogrense millet cok sey kazanir. Staj yaparken 35 tlye modeli unutulmus telefonlari formatliyordum zamaninda.
 
olcay 38

olcay 38

Üye
Cpu Master PRO
Dusuk cihazlarda yüksek verim almak istenir fakat mesela Galaxy Y gibi cihazlarda 1024 mhz yapilirsa islemciyi yakar .
 
olcay 38

olcay 38

Üye
Cihazin nedir
 


Üst Alt