Haber Sony güncelleme tarihini açıkladı!

Sponsorlu Bağlantılar



98farom98

98farom98

Üye
Ya bana göre güncelleme konusunda sony kullanıcılarını baya bir tatmin ediyor sony e laf atanlar ne istiyor anlamadım ki ?
 
  • Beğen
Tepkiler: key43
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
HTC'de güncellemede iyi. One M7 hala alıyor güncelleme.
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
haber için teşekkürler.bende bekliyorum. bu arada Xperia z ultra android 5.0 aldı diye biliyorum?
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Firmaları çekiştirmeyi bırakın artık kimseyi de itham edecek sözlerde bulunmayın. Her firmanın farklı bir politikası mevcut.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N, key43 ve 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
Aynen z ultra nın google play versiyonları aldı 5.0 güncellemesini
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
Invoke

Invoke

Üye
almak zorunda diğerleri?

Ne demek almak zorunda? M7 ile Z aynı zamanlarda çıktılar. M7 ne kadar almak zorundaysa Z de o kadar almak zorunda. Sony daha fazla çıkarıyor diye Z daha eskiymiş gibi gelmesin.


-------

Z, ZR vs... ertelemezler de dedikleri Şubat'ta verirlerse iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
personable

personable

Üye
Şubatın 5 İ güncelleme dağıtılmış olucakmış sölentileri vardı
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bu ay Z3 serisi alıyor. Şubat'ta Z2,Z1. Martta Z ve Z1 Compact (diğer cihazlarda dahil)
 
98farom98

98farom98

Üye
Olsun geç olsun da stabil olsun :)
 
personable

personable

Üye


Sony nin yayınlamış olduğu bir video üzerinden yakalanan görselde 5.0 güncellemesiyle arayüz üzerinde pek değişiklik göremiyeğiz sanırım görselde bildirim menüsü 5.0 tarzında düzenlenmiş sanal tuşlar dada bir değişim olmamış videodaki görüntüde o anlaşılıyordu görselde görünmüyor hayırlısıyla gelsinde birde stabil biçimde gelir inşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
98farom98

98farom98

Üye


Sony nin yayınlamış olduğu bir video üzerinden yakalanan görselde 5.0 güncellemesiyle arayüz üzerinde pek değişiklik göremiyeğiz sanırım görselde bildirim menüsü 5.0 tarzında düzenlenmiş sanal tuşlar dada bir değişim olmamış videodaki görüntüde o anlaşılıyordu görselde görünmüyor hayırlısıyla gelsinde birde stabil biçimde gelir inşallah
Sony hep kendi arayüz ünü kullanmış sayalım :)
 

osicik

Üye
arkadaşlar kendi launcherini home'u beğenmiyorum ben özelleştirme klasörleme falan var mı yada ortadaki menü tuşunu sağa alma gibi çok kurcalamadım nova kurdum onunla kullanıyorum...
sizde durum ne ne düşünüyorsunuz neden şöyle nova gibi apex gibi adam akıllı bir launcher koymazlar bu telefonlara hantal mantal ama touhcwiz'i seviyordum ben... ?????
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
personable

personable

Üye
Sonynin ara yüzü stock arayüzün biraz uyarlanmış hali diye biliyorum ben beyendim yeni Sony Xperia z3 kullanıcısı olarak simgelerin boyutları büyük o biraz hoş gelmedi gözüme
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Ben daha yeni kullanıcıyım zaten. İkonlar falan değişseydi kurmazdım uzun süre. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Üst Alt