Spor PES 2014 HD symbian^3

Sponsorlu Bağlantılar

Metin MF

Metin MF

Üye
Evet çok dosya var ama hepsini değiştirmeyiz Ben uygun olunca değiştirmeye çalışırım. En azından real Barça arsenal city Galatasaray fenerbahçe gibi takımları düzenlesek yeterli

Ama o da zor her şey çok karışık
 


mars259

mars259

Üye
inşallah yapabilirsiniz kolay gelsin
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Adamsın ;)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Cidden bunun için uğraştıysan helal olsun indiriyorum :oke:
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
bu da ekran görüntüsü. düşünün sadece oyuncular 8312 tane, bi de takımlar falan var

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kardeşim ne güzel açmışsın tamam işte :) bak şimdi ordan örneğin münih kroos u al real in altına yapıştır kroos un yerine de xabi yapıştır hepsi bu :)
rec no dan sona kadar kopyalayıp yeni takımının en altına yapıştır çok takım ve oyuncu olmasının bi önemi yok. Sen baştan yapmıycaksın bunu zaten toplasan 50 oyuncuyu geçmez..
eğer bu dediklerim olmadıysa sadece edit yap. Mesala di maria kaç harf var 8 ona james yaz.. Monaco dan james i bul ve onun verilerinin aynısını sonuna kadar yaz. İşte age kaç atıyorum 22 hair colour -14796585 bunu yaptığında real de di maria yerine artık james olucaktır.. Monaco da ki james in yerine de yeni alınan ve kadroda olmayan bi oyuncu yaz. Ama dikkat edilecek tek şey yazdığın verilerin orjinal harf sayısından fazla olmaması yoksa oyun açılmaz. Bu taktik kesin işe yarayacatır kolay gelsin :oke:
eğet bilgisayar olsa 1 günlük işimdir ama napayım
bir hatırlatma daha yapayım oyuncu isimlerini aratarak bul ama dikkat et iki isimde çıkabilir biri milli takım biri kulübü sen kulüp takımında ki ismi edit yapcaksın.. Takım adı yazıyor mu bilmiyorum ama şöyle de çözebilirsin üste atıyorum casillas ramos pepe var o takım real ve doğrudur
Yaw bana bi bilgisayar verin hele şunu bi 15 e çevirim hele :D :D :) ;)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Herşeyi hex den mi yaptın
He başkası yapmış nerden aldın peki dailymobile danmı? söz vermiyim ama boş zamanımda 2015 gelebilir yalnız bana kaynağı vermen gerekiyor.
 
mars259

mars259

Üye
Herşeyi hex den mi yaptın
He başkası yapmış nerden aldın peki dailymobile danmı? söz vermiyim ama boş zamanımda 2015 gelebilir yalnız bana kaynağı vermen gerekiyor.
Yaparsan herkes sana minnettar kalacak kardesim bide turkiye ligi olsa super olur
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Herşeyi hex den mi yaptın
He başkası yapmış nerden aldın peki dailymobile danmı? söz vermiyim ama boş zamanımda 2015 gelebilir yalnız bana kaynağı vermen gerekiyor.
kayahan dosyaları bu siteden attım zor bişey yok yapılır SQL proğramını kullan herşey ortada zaten sen galiba biraz anlıyosun yapım işlerinden başarabilirsin sorun olursa yardımcı olurum
ordan modding symbian dan PES 2014 Full Update Symbian^3 Anna Belle gir
endonezya ligini süper lig yap süper olur
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
ahaha nankatsu gelmiş :D
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
O kim :)
yapabilecek misin
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
hex editörle png dosyalarına erişim sağlayamıyorum çok karışık sql .bin leri açmıyor isimleri değiştirirsem şükür :D
aklımda pes 2011 olan png yi 14 le değiştirmek vardı çünkü
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
hex editörle png dosyalarına erişim sağlayamıyorum çok karışık sql .bin leri açmıyor isimleri değiştirirsem şükür :D
aklımda pes 2011 olan png yi 14 le değiştirmek vardı çünkü
konumuzda bahsi geçen main.bin dosyası SQL veritabanı :oke: açmaya çalıştığın uygulama hatalı veya yanlış yapıyorsun
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
hmm doğru ben direk topun dosyasına dalmışım :D dur bakalım biraz kurcalayım açtımda becerebilcemmi bakalm
peki main.bindeki atıorum ball dosyasındaki classic olanı nasıl düzenleyebilirmki
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayarla yapmıyor musun ? :)
ball dosyasında resim yok mu olması lağzım onun yerine yeni bir top resmi koyacaksın hem toplar çok önemli değil sen kadro ve süper lig amblem lerini koydun mu birde o kadroları yeni yazarsan tamamdır
team da amblem olması gerek
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
hayır resim çıkmıyor
@Mesut Aktaş bi denermisin?
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Olmıycak gibi neyse teşekkür ederim.
 
azattt

azattt

Üye
Şimdi PC'ye geçtim bakıcam
Beyler binlerce veri var bunlarla uğraşılmaz
bu programı indirin sol üstte open database'ten main.bin dosyasını seçin başlayın eğer yapmak isteyen varsa
senin verdiğin program iyi işe yarıyor nasıl yapılacağını da öğrendim ama değiştirince hata veriyor. yoksa takım adlarını oyuncu transferleri yapılabilir biraz uğraştırıyor oyuncunun numarasını takımın numarasını bulup değiştirmek lazım ama değiştince hata ile karşılaşıyorum
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
senin verdiğin program iyi işe yarıyor nasıl yapılacağını da öğrendim ama değiştirince hata veriyor. yoksa takım adlarını oyuncu transferleri yapılabilir biraz uğraştırıyor oyuncunun numarasını takımın numarasını bulup değiştirmek lazım ama değiştince hata ile karşılaşıyorum

player dan direk düzenleme yap baştaki recNo yu hiç kurcalama ismi orjinal sayısından fazla yazma gerisini aynen yaz kes yapıştır yapma bide böyle dene
 
Son düzenleme:
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Beyler şu spikerle uğraşsanız aslında iyi olurdu. Türkçe spiker güzel olurdu.
 


Üst Alt