Silinen Üye 484994
Kapalı Hesap
Root varsa sorun olmaz, örnek uygulama söyle deniyim.
Şu an aklımda yok. En son 6-7 ay önce denemiştim lucky olayını. Geçen gün rom toolbox pro için de denedim birkaç kez ama işe yaramadı. En son bir yerde "lucky"i son sürüme güncelleyip dene, oluyor demişti ama bir daha rom toolbox'ı kuraladım. Yeterli alan yok diyor, herhangi bir şeyi halen kuruyor olduğum halde. Yani kısaca gerekmedi. Ama teşekkür ederim. Gerekirse sana ulaşayım yine. Retricayı da dün kurdum ama henüz kullanmadım.

