Note 3e ?? :D
teknolojibaronu Üye xmustx' Alıntı: Note 3e ?? Genişletmek için tıkla ... Sızdırdilar oda birşeydir sonuçta yılbaşından önce bana gelmez diyenlere cevap olsun
xmustx' Alıntı: Note 3e ?? Genişletmek için tıkla ... Sızdırdilar oda birşeydir sonuçta yılbaşından önce bana gelmez diyenlere cevap olsun
The Shadow Üye teknolojibaronu' Alıntı: Sıdırdilar oda birşeydir sonuçta yılbaşından önce bana gelmez diyenlere cavp olsun Genişletmek için tıkla ... (Diss to @The Shadow)
teknolojibaronu' Alıntı: Sıdırdilar oda birşeydir sonuçta yılbaşından önce bana gelmez diyenlere cavp olsun Genişletmek için tıkla ... (Diss to @The Shadow)
teknolojibaronu Üye manguru022' Alıntı: Gelmez marti bulucak -_- Genişletmek için tıkla ... S4 için sanırım öyle olur.
teknolojibaronu Üye manguru022' Alıntı: s4 aralıkta güncellemeyi alsın adresi ver sana telefonumu gondericem reyiz EDİT : güncellenmiş halde Genişletmek için tıkla ... Tüh gitti cânım S4
manguru022' Alıntı: s4 aralıkta güncellemeyi alsın adresi ver sana telefonumu gondericem reyiz EDİT : güncellenmiş halde Genişletmek için tıkla ... Tüh gitti cânım S4
serfiraz21 Üye Tr_SERGEN' Alıntı: ben n9005 4G versiyonu kullanıorum Genişletmek için tıkla ... aynen benimkide 4G Polonya romu yükle güncelleme geldi bana yüklemek için 3 saat istiyo lollipop mu geldi acaba diye düşünüyorum
Tr_SERGEN' Alıntı: ben n9005 4G versiyonu kullanıorum Genişletmek için tıkla ... aynen benimkide 4G Polonya romu yükle güncelleme geldi bana yüklemek için 3 saat istiyo lollipop mu geldi acaba diye düşünüyorum
Tr_SERGEN Üye serfiraz21' Alıntı: aynen benimkide 4G Polonya romu yükle güncelleme geldi bana yüklemek için 3 saat istiyo lollipop mu geldi acaba diye düşünüyorum Genişletmek için tıkla ... Ben rus romu kurmuşum ama denetlemedim güncelleme var mı diye bakarım bi ara
serfiraz21' Alıntı: aynen benimkide 4G Polonya romu yükle güncelleme geldi bana yüklemek için 3 saat istiyo lollipop mu geldi acaba diye düşünüyorum Genişletmek için tıkla ... Ben rus romu kurmuşum ama denetlemedim güncelleme var mı diye bakarım bi ara
teknolojibaronu Üye serdar_gs' Alıntı: Şaka maka Lollipop ne zaman gelir beyler? Artık gelsede kursak Genişletmek için tıkla ... Geç olsun stabil olsun. Sızıntı sürümler ve L romu kurabilirsin.
serdar_gs' Alıntı: Şaka maka Lollipop ne zaman gelir beyler? Artık gelsede kursak Genişletmek için tıkla ... Geç olsun stabil olsun. Sızıntı sürümler ve L romu kurabilirsin.