Christmas'ınız mübarek olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Christmas'ınız mübarek olsun
...
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Hamd olsun cümlemizin kıritmısı mübarek olsun :)
Nice bereketli kıritmıslara
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Yok artık
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Eyvallah Mübarek Tanri Seni KOrusun Bizi Allah Korur :kop:
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Ben Elhâmdürillâh Müslümanım Hristiyanlar Varsa Onlar Kutlaşabilir :lac:
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk., Dede, Alo_Azrail ve 1 kişi daha
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bak bi bildiğim var öl demezse tanrım yaşar kul
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Hassas bir konu takip ediyorum haberiniz olsun mizah ile alaksı yok
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece, Furkan Emekli, YaşlıTaşCocuk54 ve 2 diğerleri
Anil-D

Anil-D

Üye
Elhamdulillah Müslümanim
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
:hmmm
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Mizah yapmıyorum zaten. Konumu gereksizlere taşımanızdan da hiç hoşnut olmadım. Neyse, hakkımızda hayırlısı olsun.

Şurada lüzumsuz yorumlar vardı. Rapor da etmemiştim ama onları sildiğiniz için de teşekkür ederim.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Mizah yapmıyorum zaten. Konumu gereksizlere taşımanızdan da hiç hoşnut olmadım. Neyse, hakkımızda hayırlısı olsun.

Şurada lüzumsuz yorumlar vardı. Rapor da etmemiştim ama onları sildiğiniz için de teşekkür ederim.
Mert kardeşim nasıl mizah değil diyorsun kutlama konusu diye bu konu açıldığında bilmelisinki tartışma çıkacak bir içerik ve başlığa sahip.

1 Yenil yılınız hayırlı uğurlu geçsin gibi bir konu olsaydı asla taşınmazdı.
2 Farklı inanışlara saygımız her zaman için sonsuzdur.
3 Bizler müslüman bir ülkenin Evlatları olarak neyin mübarek olduğunu çok iyi bilmeliyiz.

Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy, -Börteçine-, bulutsuzgece ve 6 diğerleri
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Eyvallah senin de kutlu olsun.
 
Enes

Enes

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0MG90

0MG90

Üye
Konu çok ciddi :hmmmm
 
Haluk.

Haluk.

Üye
:)
 
zombaka

zombaka

Üye
Seninde olsun
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Tanrı ile Allah'ı farklı sanan biri...
Biz Müslümanız Rabbimin 99 Tane Birnirinden Güzel İsmi Var O Güzel İsimler Yerine Tanri Diyorsanız Bunu Kabul Ediyorsanız No Problem : ? Benim O İsimleri Anip Sevaba İhtiyacım Var Seni Bilmem :dry:

" tarafından yayınlanmış olan Güncel Türkçe Sözlük'e göre, Tanrı sözcüğü " var olduğuna inanılan insanüstü varlıklardan her biri, ," ve özel isim olarak da 'te " ", "Baha", 'de "Vaheguru", 'te ise " " anlamlarına gelmektedir"
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt