Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168

kralmelih1

Üye
data factory new rom başkada gözükmüyo

s5 lite v10 dada aynı sorunla karşılaştım
 


burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
data factory new rom başkada gözükmüyo
Bende bu romu kurdum böyle bir sorun olmadı
Nedenini bilmiyorum
bu rom gelişmekte olan bir rom hotspot çalışmıyor
İsterseniz blekota v10u deneyin
Modem dosyasını flashlayın düzelebilir
 

kralmelih1

Üye
onuda flashladım hiçbi şekilde düzeltemedim benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar düzeltebilmişlermi
 
liamgallagher

liamgallagher

Üye
Ne olursa olsun 10 numara rom olmuş. Ne bi kasma var ne de donma. Helal olsun yapanlara. Sizlere de teşekkürler paylaştığınız için. Umarım yaşadığım sorunu çözerler.
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
liamgallagher

liamgallagher

Üye
onuda flashladım hiçbi şekilde düzeltemedim benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar düzeltebilmişlermi

Bendede öyle olmuştu. Bir kaç kere ağı unut deyip denedikten sonra giriyor. Dene istersen.
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: liamgallagher

kralmelih1

Üye
kayafı yiycem romun güzelliği uğruna defalarca kez unut diyip tekrar bağanmayı denedim
 
  • Beğen
Tepkiler: liamgallagher
liamgallagher

liamgallagher

Üye
kayafı yiycem romun güzelliği uğruna defalarca kez unut diyip tekrar bağanmayı denedim

Telefonu sıfırlayıp baştan kurar mısın romu? Yada wifi ağına biraz uzaksanda kaydedildi diye gözükür. Başka bir wifi varsa bağlanabileceğin onlarada bağlanmaya çalış.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
ben ilk kurulumu yaparken wifi olmasa bile wifi açık halde ayarları yapıyorum.
ve bu tarz hataları hiç vermedi bende.
fotoğraf çekmedeki gibi olmasın bu hatalar. kernel kaynaklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: kralmelih1 ve liamgallagher

kralmelih1

Üye
sim kart hatasıda verdi kernelle düzelttim

yaklaşık 8 tane ağa bağlanmaya çalıştım hepsinde kaydedildi, güvenli diyor

kernel kaynaklı bir problem olabileceğini düşündüm 3 tane kernel denedim düzelmedi

önerebileceğiniz bi kernel var mı?
bilgisi olan yok mu arkadaşlar bu konuyla ilgili?
Çözebilicek bi bilgili yok mu
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
sim kart hatasıda verdi kernelle düzelttim

yaklaşık 8 tane ağa bağlanmaya çalıştım hepsinde kaydedildi, güvenli diyor

kernel kaynaklı bir problem olabileceğini düşündüm 3 tane kernel denedim düzelmedi

önerebileceğiniz bi kernel var mı?
bilgisi olan yok mu arkadaşlar bu konuyla ilgili?
Çözebilicek bi bilgili yok mu
Düzelmezse blekota s5i dene birde
 

kralmelih1

Üye
Denedim herşey sorunsuz sadace bu hatayı aliyorum garip bi şekilde
 

kralmelih1

Üye
Teşekkürler ni deneyeyim
 
memoli79

memoli79

Üye
Bu romu kurdum ama çok hatalar var geliştirilmesi gerek, şu an Blekota S5 v10 kurdum gayet mükemmel herkese tavsiye ediyorum.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar baya oldu bir güncelleme gelmedi.
xda'da bunun için yazan yok mu?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
yav arkadaşlar nette bakıyorumda s3 için portlanmış lollipop romlar var.
ne diyorsunuz bu konu için ?
 
aliykse

aliykse

Üye
V3 hazırmış, hotspot da düzelmiş. Az kaldı geliyor :)
 


Üst Alt