Saolasın kardeşim. Ben nasılsa sadece çalışırken kullancam bu kılıfı o yüzden kıyafetimle çok güzel uydu :-D yinede bakarız boyancak gibiyse boyarız siyah daha iyi elbet :-) demek ki bildiğinden şaşmıcan bundan sonra siyaha devam :-DHayırlı olsun abiama dediğin gibi siyah olsa daha iyiydi sanki
Neyse bi buluşalım da olmadı boya kutusuna atarız
![]()
kıyafete baya uygun olmuş bence çırtlak değilYahu burda ne muhabbetler olmuş bu maxi bana hiç bildirim vermiyo :-) kılıfımda geldi nihayet değişiklik olsun diye bide iş kıyafetime uysun diye turuncu aldım :-D bayacırtlak gekdi bana acaba siyahmı alsaydım ama yinede çok sevdim güzel ve sağlam bi kılıf.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Abi haftasonu aydın dayımYine geceye geçtik yav öf bi gündüz durdurmadılar. Pazar tatilim müsaitsen gelirim ziyaretine :-)
birdahaki haftaya ya da haftaiçine kaldı
biz gidemiyoz siz buluşun ne güzel kıskandım vallaAbi haftasonu aydın dayımbirdahaki haftaya ya da haftaiçine kaldı
![]()

Biz ikimiz de nazilli de olunca buluşması kolay oluyor iştebiz gidemiyoz siz buluşun ne güzel kıskandım valla![]()

@najanaja da var dock. anlatsın. usb girişi? dock ta mı varŞu docku alan yokmu hiç şarj ediyo ya
Bide usb girişi var o ne işe yarıyo?
He@najanaja da var dock. anlatsın. usb girişi? dock ta mı var

Bekliyorum@najanaja ya yönlendiriyorum seni kardeşim![]()

o zaman haftayaAbi haftasonu aydın dayımbirdahaki haftaya ya da haftaiçine kaldı
![]()
haftaiçi gece çalışıyom ölene kadar yatıyom biliyon 
sende gel senide bekleriz geldinde kapıdan mı çevirdikbiz gidemiyoz siz buluşun ne güzel kıskandım valla![]()

GeldimŞu docku alan yokmu hiç şarj ediyo ya
Bide usb girişi var o ne işe yarıyo?
kardeşim sence dock elektiriği nerden alıyo
dock ta elektrik yokken teli nasıl şarj edecek
arkadaki usb ye şarj cihazını takıyon sonra teli oturtuyon o kadar 
Bi telefondaki girişten bide usb girişi yokmu yani iki giriş var o.Oo zaman haftayahaftaiçi gece çalışıyom ölene kadar yatıyom biliyon
sende gel senide bekleriz geldinde kapıdan mı çevirdik
Geldimkardeşim sence dock elektiriği nerden alıyo
dock ta elektrik yokken teli nasıl şarj edecek
arkadaki usb ye şarj cihazını takıyon sonra teli oturtuyon o kadar
![]()
gelebilirsem gelmeyi düşünüyorum bakalımo zaman haftayahaftaiçi gece çalışıyom ölene kadar yatıyom biliyon
sende gel senide bekleriz geldinde kapıdan mı çevirdik
Geldimkardeşim sence dock elektiriği nerden alıyo
dock ta elektrik yokken teli nasıl şarj edecek
arkadaki usb ye şarj cihazını takıyon sonra teli oturtuyon o kadar
![]()

