The Shadow
Üye
Gececiler kilitlenmişti
Yarin gece gelin gececilere
@OttomaN TigeR korkutmuştun abi![]()
gececiler hala kitli mi birde bizim yüzümüzdendir şimdi hatırlatınca da birdaha geri dönmez o konu![]()
Ahahahahbanlanınca anı olsun diye mi ss aldın![]()
![]()
Sesli güldüm la
Güzel günlerdi be
SS de yakıyor hani 





Bu nasıl bir işsizliktir 