avast
Üye
evdekiler bimcell ondanda atamadim sali gunu derste bi caresine bakicaz artik facetime i gecen aktif etmistim 6 gundur imessage aktif edemedim 

Bir lira atılıyor fakat 1.60 da gönderirken gidiyor.En az 1 lirami atiliyo bari birine bi cig kofte falan ismarlayimda bir lira atsin![]()
Yuh arkadas 2.60 mi gidiyor bi dürüm 50 kurus daha koy ayran alBir lira atılıyor fakat 1.60 da gönderirken gidiyor.![]()

Aynen kardeşim çok fazlaYuh arkadas 2.60 mi gidiyor bi dürüm 50 kurus daha koy ayran al
Aveada 5 tl yuklenemiyor demi hala
En az 10 tl oluyor kardeşim
10 bile olmuyormuş en az 12Aynen kardeşim çok fazlaEn az 10 tl oluyor kardeşim
![]()
bu ne be
Hayır avea'nın sitesinden kredi kartı veya banka kartı ile atılabiliyor. 10 lira gidiyor direk10 bile olmuyormuş en az 12bu ne be
![]()
Orda 12 var diye biliyorum cunku ben hep ordam yukluyorumHayır avea'nın sitesinden kredi kartı veya banka kartı ile atılabiliyor. 10 lira gidiyor direk

Bende simdi baktimAllah allah 12 tl imiş gerçektenBen son 2 senedir hep 25-30 yüklediğim için farkına varmamışım
![]()
yukkerken 30 yukleseymisim iyiymisTecrübe olmuşturBende simdi baktimyukkerken 30 yukleseymisim iyiymis
Neyse artik bir ay sonra aktif ederim imessage iTecrübe olmuştur![]()

arkadaşım sistem otomotik çalıştıgı için kuruşu kuruşuna hesep ediyor.Yahu 25 lira yükledim 1.35 vergi kesti 23 lirada paket yeniledi kaldi 0.72 diyor bana
İmessage aktif etcem edemiyorum neden aktivasyon ücreti 0.80 kuruşmuş tekrar yüklesem en az 12 lira yükleniyor bide öğrenciyim benzin döküp yakıcam bunlari ateş edicem![]()
