D&R Alışveriş hakkında bilgi verin lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
D&R Alışveriş hakkında bilgi verin lütfen
Merhaba 10.12.2014 tarihinde spigen slim armor iphone 5 kılıfı 25.90 a düşmüş siparis verdim 1-5 iş gününde kargoya verilir diye uyarı geldi ama ardından baktım ürün stockta bulunmuyo yazdı 2 gündürde tedarik sürecinde olarak gözüküyor araştırdım biraz sıkıntı yaşamış coğu kişi olmayan ürünü satıyorlarmış falan ne yapmalıyım alışveriş yapa n varmı
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ben kitap falan alıyorum ama hiç böyle bir sorun yaşamadım. Mesaj atın veya telefon edip durumunuzu anlatın...
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Anladim hocam siparislemi aliyorsunuz
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Aslında sipariş ile bir kere alacaktım ancak 3 gün beklemem gerektiğini söyleyince ben de başka bir yerden almıştım.
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ben internet alışverişini soruyorum mağazada tabiki olmayan ürünü satanaz adam
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Ablam internet sitesinden kitap aldı böyle bi sorunla karşılaşmadı
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Valla bende sikayetciyim burdan 6 kitap siparisi verdim teki gelmedi neymis tedarikte yokmus sitede satarken iyi ama yazin oraya stokta yok diye . onu gectim tam 1 haftada geldi kargo nasil işse
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Valla bende sikayetciyim burdan 6 kitap siparisi verdim teki gelmedi neymis tedarikte yokmus sitede satarken iyi ama yazin oraya stokta yok diye . onu gectim tam 1 haftada geldi kargo nasil işse
Tedarik sürecinde yazıyor iki gündür benim kılıfımda gelmezse ne yapmalıyım
Valla bende sikayetciyim burdan 6 kitap siparisi verdim teki gelmedi neymis tedarikte yokmus sitede satarken iyi ama yazin oraya stokta yok diye . onu gectim tam 1 haftada geldi kargo nasil işse
Gelmeyen kitaba ne oldu
 
-efşan

-efşan

Üye
Yıllardır kitap vesaire alırım. Hiçbir sorun yaşamadım. :hmmm
 
-efşan

-efşan

Üye
İnternetten alıyorum ben de hep. Kargo hızlı geliyor her zaman. Hiçbir sorun yaşamadım bu zamana kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
İnternetten alıyorum ben de hep. Kargo hızlı geliyor her zaman. Hiçbir sorun yaşamadım bu zamana kadar.
Şikayet var adlı sitede baya bi şikayet vard bende sipariş verdikten sonra gördüm bugun siparişimin 4. Günü ürün kargoya verildi yazmışlar takip için tıklayınca 3 saat içinde bilhiler girilecek yaIyor bu saatte çalışıyorlar mı
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Tedarik sürecinde yazıyor iki gündür benim kılıfımda gelmezse ne yapmalıyım

Gelmeyen kitaba ne oldu
Para iadesi yaptilar 2 hafta once sali gunu vermistim siparisi gecen hafta sali gunu elime ulasti kargo zaten hic sevmiyorum şu yurt icini herkeste orayla anlasmis valla hizmet cok kotu
 
0MG90

0MG90

Üye
Birkaç gün bekle. 5 gün tedarik sürecinde kalırsa ara konuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Birkaç gün bekle. 5 gün tedarik sürecinde kalırsa ara konuş.
Dün gece kargoya verildi 3 saat içinde takip bilgileri girilecek demişler hala girilmemiş pazartesi girilmezse arıycam
 
0MG90

0MG90

Üye
Salı'ya kadar gelir o zaman. Kargoya bağlı biraz.
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Şube kapalı oluyor sadece. Taşıma falan devam ediyor.
Şimdi d&r siteye kargoya verildi yazmış ama bilgi girmemiş müsteri hizmetleride pazartesi bilgi girilir dedi suanda verildimi yoksa paketmi hazır
 
0MG90

0MG90

Üye
Şimdi d&r siteye kargoya verildi yazmış ama bilgi girmemiş müsteri hizmetleride pazartesi bilgi girilir dedi suanda verildimi yoksa paketmi hazır
İşte şube kapalı olduğundan takip girilmemiş olabilir ya da şu an taşımada bilmiyorum. :D Salı günü elinde olur ya herhalde.
 

Benzer Konular



Üst Alt