Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
kartal2378

kartal2378

Üye
Bu romda fm radyo screen mirror ve wifi hotspot calismiyor,benim icin bunlar onemli oldugu icin eksiksiz ve stabil olan v9 a geri dondum,eger senin icin onemli degilse note4 romu oneririm,pili ve hizi super boeffla kernel ile,yok eksiksiz herseyi calissin diyosan ki ben oyle yaptim v9 a geri donus yaptim
 


morki05

morki05

Üye
Bu romda fm radyo screen mirror ve wifi hotspot calismiyor,benim icin bunlar onemli oldugu icin eksiksiz ve stabil olan v9 a geri dondum,eger senin icin onemli degilse note4 romu oneririm,pili ve hizi super boeffla kernel ile,yok eksiksiz herseyi calissin diyosan ki ben oyle yaptim v9 a geri donus yaptim
Aklını karıştırayım yeni bir rom buldum bütün özellikleri çalışır durumda [emoji6]
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
morkiii
ateşle biziiii :D
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
morki05

morki05

Üye
Valla bir haftadır kullanıyorum ne şişme ne kasma hiç sıkıntı yok. Bilerek bekledim blekota bile tebrik etti ayrıca gelişricileri çok seri çalışıyor. Diğer forumda da takip ediyorum. Şu ana kadar olumsuz yönde bir sorun yok.
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
Valla bir haftadır kullanıyorum ne şişme ne kasma hiç sıkıntı yok. Bilerek bekledim blekota bile tebrik etti ayrıca gelişricileri çok seri çalışıyor. Diğer forumda da takip ediyorum. Şu ana kadar olumsuz yönde bir sorun yok.
hangi rom :)
 

ciwano0114

Üye
şarjı sanki daha hızlı gidiyor stock romlara göre. ayarlar da hızlı şarj diye birşey de var. bir işe yarıyor mu o ayar s3 te
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Yav dur morki,hastalik valla rom kurmak [emoji3] sen genede bir soyle aklimizin bir kosesinde kalsin[emoji6]
 
morki05

morki05

Üye
Süper rom sıfır sıkıntı [emoji6] ram yüksek 600 lerde fakat dediğim gibi oldukça stabil üstelik hiç kasma yaşamadım. .
 

ciwano0114

Üye
arkadaşlar ota Updater den güncelleme istiyor. yapayım mı. herşey sıfırlanmaz değil mi
 
gstahsn

gstahsn

Üye
Oyun peeformansı ve sarzı nasıl
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
morki heyecan yaşatma ya :)
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Ee hadi,neymis paylassana morki,nd4 rommu yoksa
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
morki05

morki05

Üye
Ayrıca here navigasyon da üstünde kurulu geliyor
 
gstahsn

gstahsn

Üye
Beyler bu romun oyun performansu nasıl
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Romlar birbirine karisti,ne nedir bende unuttum gstahsin
 
gstahsn

gstahsn

Üye
Note 4 romubdan bahsediyırum
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Bu romu gordum ve denemisken aklimda kalmasin dedim amaBen ne yaptiysam kuramadim,s3 yazisindan sonra ekran kararip kaliyordu,philz recovery kullaniyorum,yapilabilecek herseyi yaptim ama olmadi,kismet,hayirlisi boyleymis,kader
 
morki05

morki05

Üye
Bu romu gordum ve denemisken aklimda kalmasin dedim amaBen ne yaptiysam kuramadim,s3 yazisindan sonra ekran kararip kaliyordu,philz recovery kullaniyorum,yapilabilecek herseyi yaptim ama olmadi,kismet,hayirlisi boyleymis,kader
İşin püf noktası philiz touch 6.48.4 ile kuruyorsun zip şeklinde indir cwm flash sonra rom hop işlem tamam . Kerneli kaldırıp boeffla kernel ile 10 numara [emoji6]
 


Üst Alt