Şu andan itibaren telefonsuzum

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Şu andan itibaren telefonsuzum
:(
 


Sucrofe

Sucrofe

Üye
Sebep?
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Sınavların falan var heralde
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Az önce bi çift çekirdekli 1.2 Ghz bi Android kullandım. Çok yavaş geldi bana. Acaba Android'den uzak mı dursak ;)
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yok tamamen telefonsuzum, kırıldı
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Geçen de bir tane kırılmıştı. Drop test mi yapıyorsun anlamadım ki
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
doctorrr

doctorrr

Üye
Ben de telefonsuz sayılırım. Telefonun sadece arama ve kamera özelliği işliyor. Çöp oldu resmen
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
:(
 
Serhan

Serhan

Üye
Golf mu vardı sende ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Az önce bi çift çekirdekli 1.2 Ghz bi Android kullandım. Çok yavaş geldi bana. Acaba Android'den uzak mı dursak ;)

Bir de Nexus 5 kullan bakalım. :gun1:

Ve sanırım o çift çekirdekli android de aosp rom yüklü değildi. Değil mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre ve Furkan Emekli
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Evet beyazından, iyi dayandı bana o kadar düşürüp işkence etmeme rağmen
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Sen bu gidişle telefon alamazsın. :D
Para mı var la:(
Az biraz daha lazım, Aralık'ın sonu olmadı Ocak'ta alıcam birini (Z2 or Z3c)
Telefonu alınca da çıkıcam mahallede çiftetelli oynucam artık o derece :P
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
Şu imzadaki vatandaş var ya onun gibi oyna, videosunu da koy buraya. :fasfasfsadgsdgasfd:
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
2013'e girerken oynadık sülalece :ehe
 

Benzer Konular

Cevap
15
Görüntüleme
567
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
133
ezelsargun
Cevap
1
Görüntüleme
200
Notxr


Üst Alt