Z4'ten sonra 1 senede çıkaracaklar zaten. Zarar etmişler. Kim diyor? Eylül'de Z5 gelmeyecek mi? :/
Invoke Üye 0MG90' Alıntı: Z4'ten sonra 1 senede çıkaracaklar zaten. Zarar etmişler. Genişletmek için tıkla ... Kim diyor? Eylül'de Z5 gelmeyecek mi? :/
0MG90' Alıntı: Z4'ten sonra 1 senede çıkaracaklar zaten. Zarar etmişler. Genişletmek için tıkla ... Kim diyor? Eylül'de Z5 gelmeyecek mi? :/
0MG90 Üye -qarapapaq-' Alıntı: Kim diyor? Eylül'de Z5 gelmeyecek mi? :/ Genişletmek için tıkla ... Yabancı sitelerde okudum. Gelmeyecek.
-qarapapaq-' Alıntı: Kim diyor? Eylül'de Z5 gelmeyecek mi? :/ Genişletmek için tıkla ... Yabancı sitelerde okudum. Gelmeyecek.