The Shadow
Üye
Anılarımı canlandırdınban çiki ban ban kampanyasıyla 1 ban alana 3 ban hediye istediğiniz kişiye kullanabilirsiniz![]()

Anılarımı canlandırdınban çiki ban ban kampanyasıyla 1 ban alana 3 ban hediye istediğiniz kişiye kullanabilirsiniz![]()

Ne zamandır görüşmüyoruzKampanyalara bayılırım![]()
![]()


Onlar her zaman varNe zamandır görüşmüyoruz
Dersten kastım hayat dersiydi![]()

yazın güzeldi sabaha kadar 8 e kadar gececilerde rom atmıştık herhaldeAnılarımı canlandırdın![]()
![]()

Yazin yokOnlar her zaman var![]()
![]()

Aynenyazın güzeldi sabaha kadar 8 e kadar gececilerde rom atmıştık herhalde![]()
![]()
![]()
@beytullah6767 nin banlı profil resmini hala unutamıyorum

o dersten atıldım dışarda dolanıyom işteNe zamandır görüşmüyoruz
Dersten kastım hayat dersiydi![]()


Hayat dersi her zaman vardır.Yazin yok![]()

o dersten atıldım dışarda dolanıyom işte![]()

evt iyice ban yeme moduna girdiydi umutlarını boşa çıkardılarAynen@beytullah6767 nin banlı profil resmini hala unutamıyorum
![]()
![]()

Belki yanlis gordumHayat dersi her zaman vardır.
![]()

Yazık olmuştu yaevt iyice ban yeme moduna girdiydi umutlarını boşa çıkardılar![]()
Onu bi sınırsız banla uğurlamak isterdik 
Ooo hayırlı olsunbende artık samsung dünyasına girmiş bulunuyorum. bana da iki rom önerirsiniz artık dimi ?
Telefonum galaxy s i9000

Yanlış gördün zatenBelki yanlis gordum![]()

o dünyaya geçiş yapmamalıydın o dünya çok tehlikelidir hala vaktin varken geri dön bncebende artık samsung dünyasına girmiş bulunuyorum. bana da iki rom önerirsiniz artık dimi ?
Telefonum galaxy s i9000
demeyi unuttuğunuz içinde 
o dünyaya geçiş yapmamalıydın o dünya çok tehlikelidir hala vaktin varken geri dön bnce![]()
demeyi unuttuğunuz içinde
![]()
Tehlike bizim göbek adımız 
bildirim yerinde kaç yazdığını bile takip edemiyordum o kadar seri yazıyodunuzYazık olmuştu yaOnu bi sınırsız banla uğurlamak isterdik
Ooo hayırlı olsun![]()
Yanlış gördün zaten![]()
![]()

bildirim yerinde kaç yazdığını bile takip edemiyordum o kadar seri yazıyodunuz![]()

Yükle gitsinbu telefona cm yuklesem nolur ?
bide 4.4.4 buldum bu telefon için
yuklesem çöker mi ?
bilmeyene![]()

asıl kızdığım olay unicornumu ışın silahıyla furdular tozu bile kalmadı


yok birşey olmaz adamlar galaxy y ye yüklüyorbu telefona cm yuklesem nolur ?
bide 4.4.4 buldum bu telefon için
yuklesem çöker mi ?
bilmeyene![]()

