Haber Sony Xperia Z4 Ekranı Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Malzeme deyince aklınıza ram mi geliyor? 3GB zaten yetiyor da artıyor. 2K ekran olur, birazcık değişiklik olur. Belki de sürpriz olur, güzel şeyler olur. Sürekli ram arttır, çözünürlük arttır yıl da iki tane amiral tanıt, bir yere kadar sony.
 


erko merko

erko merko

Üye
Allahım lütfen sanal tuş olmasın bu telefonu almamam için tek sebep sanal tuş :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende sevmiyorum sanal tuş olayını,hem ekranda fuzuli olarak yer tutuyor hemde ekranın bütünlüğünü bozuyor bence.
Evet ama kısmi çözümü de yok değil. Root erişimi ile silme ya da küçültme mümkün :oke:

Dostum bu arada imzan silinmiş kurallara uygun yenisini eklemeni tavsiye ederim :oke:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Aynen bencede 3gb olacak 4gb yaparmazlar
 
Invoke

Invoke

Üye
Sanal tuş daha fonksiyonel bence, üstelik üreticilerinde kolayına geliyor. İster beğenin ister beğenmeyin ama Sony böyle yapıyor değiştireceğini de hiç sanmam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sanal tuş daha fonksiyonel bence, üstelik üreticilerinde kolayına geliyor. İster beğenin ister beğenmeyin ama Sony böyle yapıyor değiştireceğini de hiç sanmam.
Sen benimi takip ediyorsun bakalım :zzz: :D olsun olsun biz hallediyoruz o işleri varsın olsun sanal tuş olsun. Zaten Dünya sanal olmuş kardeşim :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve Invoke
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve Nextman
uluhankk

uluhankk

Üye
Z3ü daha inceleyemedik lâ bi dur.
 

MaxipmaN

Üye
ram 3gb da olabilir,insani bir ekran büyüklüğüne sahip
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
cihaz hakkında yeni gelen bilgilere göre sony iki tane z4 düşünüyor birincisi 20,7 megapiksel kamera ve ön kamera ise daha iyi selfie için 4,8megapiksel olarak düşünülüyor cihazda batarya ise tahmini olarak 3420Mah olarak düşünülüyor xperia z4 4gb ram ve snapdragon 805 ile geleceği yönünde

birde xperia z4 ultra modeli düşünülüyor ekranı ise 5.9 inch olarak TRILUMINOS ekran ve snapdragon 810 ve 4gb ram olarak tahmin edilen bilgiler arasında



 
Invoke

Invoke

Üye
810 ve 4 gb ram hiç sanmıyorum da 5.9-6" güzel olabilir. 6.44" bayağı büyüktü.
 
0MG90

0MG90

Üye
Zaten büyük ihtimalle Z4'ün yanında yeni Z Ultra gelecek. Compact ve Tablet Z3 ailesi olarak geldi.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
çok acele ediyorlar senede 1 taneden fazla aynı seriden çıkarmak mantıklı değil. Z2-Z3-Z4 aralarında pek fark yok çabuk çıkararak bir önceki cihazın değerini düşürüyor.
 
0MG90

0MG90

Üye
Z4'ten sonra 1 senede çıkaracaklar zaten. Zarar etmişler.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
sanal tuş bencede kullanışlı değil fiziksel tuşun eskidiğini düşündüğüm için rootlayıp eklemiştim ama çok gereksiz bence. Aslında son uygulamalar vs gibi işlemler için çeşitli parmak hareketleri ile yapabiliriz. Sanal tuş olmamalı bencede samsunglar gibi olabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erko merko ve Nextman
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Aynen ya. Ben de hiç sevmiyorum bu sanal tuşları. Ekrandan çalıyorlar. Bence fiziksel tuş daha iyi.
 
erko merko

erko merko

Üye
sanal tuş bencede kullanışlı değil fiziksel tuşun eskidiğini düşündüğüm için rootlayıp eklemiştim ama çok gereksiz bence. Aslında son uygulamalar vs gibi işlemler için çeşitli parmak hareketleri ile yapabiliriz. Sanal tuş olmamalı bencede samsunglar gibi olabilir :)
sanal tuş bencede kullanışlı değil fiziksel tuşun eskidiğini düşündüğüm için rootlayıp eklemiştim ama çok gereksiz bence. Aslında son uygulamalar vs gibi işlemler için çeşitli parmak hareketleri ile yapabiliriz. Sanal tuş olmamalı bencede samsunglar gibi olabilir :)
Sanal tuş bencede çok gereksiz birşey, ekranda boş yere yer kaplayıp ekran düzenini bozmasıda cabası, ilk kim kullandıysa o firmayı saygıyla(!) anıyorum :D
 


Üst Alt