20 Binim Var Sizce ne iş Kurabilirim

Sponsorlu Bağlantılar

Artreverans

Artreverans

Üye
    Konu Sahibi
20 Binim Var Sizce ne iş Kurabilirim
Arkadaşlar 20 bin lr biriktirdim kendi işimi kurmak istiyorum sizce ne iş kurabilirim ben Fast Food tarzı yer kaçmayı düşünüyorum sizce bu parayla olacak iş mi? Sizin öneriniz ne olurdu. Ve ilkez iş yeri açacam biraz korkuyorum ya batarım diye. İşyeri işletenler varsa aranızda akıl verir misiniz. Fashising yer alabilir miyim. Akıl verin arkadaşalar.
 


Türk-X

Türk-X

Üye
Piyasada olan bi kişiyle ortak dükkan açabilirsin
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Abi 20 binin varsa burada ne işin var :D Benim 20 binim olsa burada kimseyi tanımazdım :D hele @najanaja seni hiç tanımazdım :D

Neyse işin şakasıydı bu abi 20 binle bir yer aç paintball oynat. Küçük bir yer ve giysiler yeterli 10 tane de silah alırsın. Ortalama 20-25 e kapatırsın
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
Kardo bence al bi taksi 10-15 lira ya gir bi taksi durağına.dükkan sakat bence.gençler genelde markalarda takılıyor
 
najanaja

najanaja

Üye
Abi 20 binin varsa burada ne işin var :D Benim 20 binim olsa burada kimseyi tanımazdım :D hele @najanaja seni hiç tanımazdım :D

Neyse işin şakasıydı bu abi 20 binle bir yer aç paintball oynat. Küçük bir yer ve giysiler yeterli 10 tane de silah alırsın. Ortalama 20-25 e kapatırsın
helal olsun 20 bine beni sattın :lac: ben 20 deil 50 bin olsa seni tanımamazlıktan gelmez tam tersi sana destek olurdum neyse öğrendiğimiz iyi oldu gerçek düşüncelerini :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: Alo_Azrail
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
helal olsun 20 bine beni sattın :lac: ben 20 deil 50 bin olsa seni tanımamazlıktan gelmez tam tersi sana destek olurdum neyse öğrendiğimiz iyi oldu gerçek düşüncelerini :islik

şimdi abi sana 20 bin versek Uğur ile görüşme deseler almaz mısın? :zuhaha:
 
najanaja

najanaja

Üye
konuyu açan arkadaş sana gelince bence yanlış bişey yapmışsın bu başkalarına sorulacak bişey değil senin yeteneğin, bilgin, becerin neyse onu yaparsın hangi işin hakkından gelebileceğine inanıyosan onu yap batarım diye korkuyorum demişsin işi bizim üstümüze atıyosun biz önerelim o işi yap batarsan biz suçlu olalım :D sonra bol bol kulaklarımız çınlar :D bence bu yükümlülüğü başkalarına yükleme dediğimi yap sen benim düşüncem böyle doğru yada yanlış. açıkçası ben kimseye sormazdım yapabileceğime inandığım işi yapardım :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve @@DiAbLo@@
byAndroid

byAndroid

Üye
İnternet cafe yada ps kafe ac dicemde o paraylada olmaz gibi ama ps kafe olabilir aslinda
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
konuyu açan arkadaş sana gelince bence yanlış bişey yapmışsın bu başkalarına sorulacak bişey değil senin yeteneğin, bilgin, becerin neyse onu yaparsın hangi işin hakkından gelebileceğine inanıyosan onu yap batarım diye korkuyorum demişsin işi bizim üstümüze atıyosun biz önerelim o işi yap batarsan biz suçlu olalım :D sonra bol bol kulaklarımız çınlar :D bence bu yükümlülüğü başkalarına yükleme dediğimi yap sen benim düşüncem böyle doğru yada yanlış. açıkçası ben kimseye sormazdım yapabileceğime inandığım işi yapardım :oke:
Kesinlikle katılıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
şimdi abi sana 20 bin versek Uğur ile görüşme deseler almaz mısın? :zuhaha:
almam parayla saadet olmaz kardeşim özel hayata girmeyelimde bizim evde para her zaman sorun yaratmıştır kavga gürültü çok oldu para üstüne bu yüzden paradan nefret ettiğim kadar hiçbişeyden nefret etmiyorum inanki paraya hiç değer vermiyorum gözümde de hiç öyle milyonlarım milyarlarım olsaydı keşke diye bi düşüncem yoktur açıkçası ben sadece seni değil hiçbişeyi paraya değişmem para gelir geçer milyarların olsada birgün biter ama dostluklar bitmez herzaman yanındadır benden abi tavsiyesi elindekiyle yetinmesini bil gözün yüksekte olmasın hayat bi şekilde geçer, bi şekilde almak istediğin şeylere kavuşursun. bana 3 sene önce sorsan z2 im olacağına inanmazdım 106 ekran led tv im olacağına inanmazdım sağlam bi ev sinema sistemim olacağına inanmazdım milyonlarım yok ama hepsine istediklerimin hepsine sahip oldum bu bana yetiyor açıkçası :oke: Kıssadan Hisse...:D
 
najanaja

najanaja

Üye
neyse bence susma vakti bu konuyuda uçurmayalım yoksa birazdan Nextman gelecek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
işlek bir yerde bayiilik düşünebilirsin marmaris büfe tarzında yeni parlayan ya da parlayacak tarzda yerler. İstersen al sat yap ama çok iyi kurcuklaman lazım indirim kovala 10 bin tl'ye araba al mesela sat 12 bin tl'ye ama 12 bin tl eden arabayı 10 bin tl'ye bulup almak mesele. Benim kuaförüm yapıyor o işi mesela. Kafa gelmeyince oturup bütün gün sahibindende ilan kurcukluyor 9'a alıyor arabayı 1-2 ay kullanıyor 12'de ilan açıyor 11 buçuğa veriyor. Tabiki sermaya için ufaktan başlaman lazım. Büyük oynarsan daha çok para var. 10 Bine aldığın aracı en fazla 12 bine satarsın. Ama 40 bine aldığın aracı 45 bine satmak daha kolay olur. Ya da 90 bine alıp 100 bine satmak. Oluyor mesela adam paraya sıkışıyor satmak zorunda kalıyor alıyorsun. Mesela bi komşum Aksarayda metro istasyonuna yakın bir yerde 200 bin tl eden daireyi 17 bin tl'ye aldı. Aldığı kadın vefat etmiş ev kızın üstüneymiş kızı cenaze için gelmiş yurt dışında yaşıyormuş uğraşmamak için hemen satıp gitmiş mesela paraya çok ihtiyacı yokmuş :) Bu şekilde ticaret yapabilirsin al sat. Ama kendini kurnaz sanan çok dikkatli olman uyanık olman gerekir. İyi araştırıp düşürmen gerekir. Birazda nasip işi tabiki. Mesela elimde ps2 vardı piyasası 120-130 tl sahibindene ilan verdim 150 tl aynı gün satıldı kısmet dediğim gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetkartal
Artreverans

Artreverans

Üye
    Konu Sahibi
Güzel fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar ben altınla değerlendirmeye karar verdim bu arada gene para biriktirmeye devam edeceğim. Onun haricinde Fast Foot tarzı yer açmayı düşünüyorum. Pide lahmacun pizza döner çiğ köfte gibi küçük bi yer ama kalitesi büyük olan yer açmayı düşünüyorum onun haricinde franshing bir bayiilik almayı düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alo_Azrail


Üst Alt