Elite recovery mod a nasıl alabilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye

Bu linki niye verdin?
Ben sana ne yapacagini sordum :)
Ancak format atabilirsin o menuden
Zaten fabrika ayarina alarakta sorunu cozebilirsin yani recoveriye gerek yok.
 


turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Bu linki niye verdin?
Ben sana ne yapacagini sordum :)
Ancak format atabilirsin o menuden
Zaten fabrika ayarina alarakta sorunu cozebilirsin yani recoveriye gerek yok.
Yanlış LİNK attım recovery mod dan çerezleri silince düzeleceği ile ilgili bir linkti.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Yanlış LİNK attım recovery mod dan çerezleri silince düzeleceği ile ilgili bir linkti.
Dedigim gibi cerezleri silmen sana hafizada yer açacak ve bunu recovery girmeden yapabilirsin.
Ayarlardan hafizaya girip onbellek verilerini silebilirsin.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bu arada recovery de çerez silmemi varmış ?
 

Ekli dosyalar

turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Dedigim gibi cerezleri silmen sana hafizada yer açacak ve bunu recovery girmeden yapabilirsin.
Ayarlardan hafizaya girip onbellek verilerini silebilirsin.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bu arada recovery de çerez silmemi varmış ?
LİNK bu.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
LİNK bu.

Bu yolla veri siliyorsun yani degisik birseymi yazmislarki her yorumunda recoverye girmek istiyorsun.
Hafizada yer acman gerektigini en basta yazdım, sende her yorumunda baska birsey yapacakmis gibi tekrar tekrar recovery diyorsun.

Tekrar soyluyorum zaten cihazin rootlu hafizadaki uygulama ve oyun datalarini "hafiza kartina" taşı ve sorunun duzelsin.
 
Pringles

Pringles

Üye
Recovery Mod için power + ses açma tuşunu kullan. CWM recovery'i kurmanı öneririm.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Uygulamaların ön belleklerini temizle...
 

apoow

Üye
S.a kardesim kolay gelsin elite almayi dusunuyorum forumlarda kimse memnun degil nasil bi cihaz memnun musun klasik samsunglar gibi bi sure sonra sisme yapiyor mu isiniyor mu kimse yazmams herkes teknik servis ve guncellemelerden ver yansin ediyor sen ne diyorsun lutfen kapsamlica cevapla cnku onumuzdeki hafta almayi dusunuyorum
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
S.a kardesim kolay gelsin elite almayi dusunuyorum forumlarda kimse memnun degil nasil bi cihaz memnun musun klasik samsunglar gibi bi sure sonra sisme yapiyor mu isiniyor mu kimse yazmams herkes teknik servis ve guncellemelerden ver yansin ediyor sen ne diyorsun lutfen kapsamlica cevapla cnku onumuzdeki hafta almayi dusunuyorum
Telefon samsungla karşılaştırma yapma bence. Güncelleme 50 günde bir gönderiyorlar buglu geliyor. Ve hâlâ 4.2.2 sürümü var. Bunun eksiklerini ben hissediyorum. Oyunlarda filan performanslı çalışıyor ama arayüzde hatalar var. Kameraları gündüz ve güneşli çekimlerde gerçekten çok güzel çekiyor. Arayüzde hafif yavaşlamalar oluyor ama samsung kadar değil. Bence bunun çözümü halledilebilir. Yazılımsal olarak halledecekler mi bilmiyorum. Düzgün güncelleme göndermiyorlar. Bence alma bu cihazı ama samsung da alma. Bunun yanında oyunlarda çok az ısınıyor kamera lensi'nin orası ısınıyor daha çok. Benim htc one m7 vardı. Elimi sızlatıyordu. Köşeli tasarımı beni rahatsız etmeye başladı bir de büyük olması rahatsız ediyor. Ben cihazı satmayı düşünüyorum veya takas.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Hep aynı uygulamayı yüklerken mi sorun çıkıyordu yoksa farklı uygulamalarda sorun oluyor muydu?
GalaxyS ile birçok uygulama kurup kaldırma ve rom yükleme sonrası system dosyalarında bir şişme yaşamıştım. 1 yıldır hiç oynamadığım oyunun dosyaları system dosyalarımı şişiriyordu ve hem telefon hafızam hem de dahili sd hafızamda yer olmasına rağmen uygulama yükleyemiyordum. Yerel hafızadaki Android/data klasörüne girip bakarsan kullanmadığın uygulamalara ait eski dosyaların kalıntılarını elle silmen sorununu çözebilir.
 
csbaz

csbaz

Üye
Sistemdeki uygulamaları SD card a aktar ve gereksizleri sil
 


Üst Alt