Telefon Tavsiyesi GENERAL MOBİLE VS İPHONE 4 TAKASI DOĞRUMU SİZCE

Sponsorlu Bağlantılar

Discovery'mi iphone 4 ile tks ediyimi?


  • Kullanılan toplam oy
    10

just06

Üye
    Konu Sahibi
Evet bunu izledim ancak bitane daha var video onda kasiyodu
 


SHS

SHS

Üye
ben discovery kullanıyom bana teklif yapsalar düşünmem bile, şuan foruma iphonedan girerdim :D
 

tgoksen1

Üye
Simdi adamlar ios 9 yolunda yeni uygulamalarda ona gore cikiyor mesela ios 7 desteklemiyor sende yukleyemiyorsun ayni android gibi nasil 2.3.6 da clash of clans markette gozukmuyorsa andorid 4 uzeri gozukuyor boyle dusun gerci androidde rom la hallediyorsun bu sorunu apple boyle bisey yok
anladım haklısın
 
byAndroid

byAndroid

Üye
uygulamaa çıkmaz diye bişey olmaz. telefona güncelleme gelmeycek diye marketle iliskisi kesilmiyo istediğin uygulamaya oradan erişebilirsin.
Buda asphalt 8 fikir verir umarım
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
siz yanlış anladınız
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
arkadaşınmış zaten al kullan bak bi yükle istediğin uygulamayıda dene gör hoşuna giderse al.
Simdi adamlar ios 9 yolunda yeni uygulamalarda ona gore cikiyor mesela ios 7 desteklemiyor sende yukleyemiyorsun ayni android gibi nasil 2.3.6 da clash of clans markette gozukmuyorsa andorid 4 uzeri gozukuyor boyle dusun gerci androidde rom la hallediyorsun bu sorunu apple boyle bisey yok
orası öyle tabi. Şuanki haliyle sıkıntı yaşayacağını sanmam ama arkadaşın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
arkadaşınmış zaten al kullan bak bi yükle istediğin uygulamayıda dene gör hoşuna giderse al.
O zaman da arkadaşı diskavriyi dener. Bu sefer aypon sahibi çocuk, takasdan vazgeçebilir. :eek: :D :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
iphonede pilde dayanmıyor ona göre şarz aletiyle dolaşırsın herkes öyle diyor
havası var mı var sadece o
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar uygulamalarda yani belirttiğim uygulamalarda kasmazsa edicem tereddutum o arkadaşla samimi değiliz vermez
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Discovery kalsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
byAndroid

byAndroid

Üye
hocam ashalt 8 de kesin kasar diye düşünüyorum ama emin deilim bilene sor zaten küçücük ekrande ne zevki alcaksın onuda merak etim
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
Daha öncede 3.5 Inc cihaz kullandim çok rahatsız etmez boyu beni kasmasin yeter.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
valla kullanan sormak lazım ama benim duyduklarım normal kullanımda bile kasma yapabiliyormuş . gerçi androidden alışkınsırdır böyle şeylere
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
Discoveryi aratirmi peki herkes yazsın...Tarafsizca
 
byAndroid

byAndroid

Üye
4S olaydı aratmazdı ama 4 aratır bence
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ben sana iyi bir tavsiye vereyim 4s olsa düşünme al derdim 4 ün ikinci eli 350 400 arası ve git gide düşüyor destek kesildi bende iPhone 3 var destek kesildi için bir işe yaramıyor oyuncak gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bence iphone 4 al daha iyi
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
Hocam beni mahvettiniz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
kardeşim discovery kullan salla 4y mordu tek cazip yerı 32 gb kesınlıkle tavsiye etmem artık 3.7 8 cihazlar kullanamayız ekran çokkucuk gelır sana
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
Degistirme derim değiştirdiğin vakit burada degistir diyenlere ana avrat sovecene eminim nokta bi düşün 4cekirdek vs 2cekirdek işlemci 1gb vs 512mb RAM 8mp vs 5mp los 7acayip kasiyo ve kasa kalitesi diyorsan kalite bakimindan discoveryden önde ve sgx535 GPU var tek çekirdek eski mimariye sahip discoda 544mp var çift çekirdekli
 


Üst Alt