Telefon Tavsiyesi GENERAL MOBİLE VS İPHONE 4 TAKASI DOĞRUMU SİZCE

Sponsorlu Bağlantılar

Discovery'mi iphone 4 ile tks ediyimi?


  • Kullanılan toplam oy
    10

just06

Üye
    Konu Sahibi
GENERAL MOBİLE VS İPHONE 4 TAKASI DOĞRUMU SİZCE
Merhaba arkadaşlar ben Tam bir iphone hastasiyim ancak bi türlü sahip olamadım ancak Bir Discovery'm var ve sıfır aldıgım için çok değerli ancak bugun okulda arkadaş kafamı karıştırdı
telefonuma 32 gb iphone 4 takas teklifi yaptı sizce etsem beni pişman edermi iphone 4 ?

Telefonda aradıklarım:
İnternette hızlı olsun
Asphalt8 de kasmasın
Facebook da kasmasın
benim için yeterli Bu özellikler Discovery'de mevcut ancak dediğim gibi iPhone hastasiyim Discovery'i bu yazdıklarim özelliklerde aratmasın istiyorum sizce ne yapmalym ?

Lütfen mantıklı yorumlar
 


tgoksen1

Üye
Asphalt8 kasıyor bıldıgım kadarıyla ama soyle dusun ıp4 artık guncelleme desteği almıyacak.Ancak değiştirmenı tavsıye ederım
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

just06

Üye
    Konu Sahibi
yani iphone 4 almalıyım diyosun? discovery'i verip
 
ByKatre

ByKatre

Üye
discovery kalsın
 

tgoksen1

Üye
ha bıde ıp4 garantısızdır sanırım senın telefon garantılı oda var
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Discovery nin güncellemeleri devrimmi yaratıyor. İçinde kalmasın temizse onuda kullan güncelleme almasa bile normal kullanımda face de falan kasmaz asla. Bide ölüsü bile para, kaç yıllık cihaz olmasına rağmen şuan satılsa discovery nle hemen hemen aynı fiyatlarda olacaktır. Ama temizse al.
 
  • Beğen
Tepkiler: çaminci, elmacıadam, just06 ve 1 kişi daha

tgoksen1

Üye
Discovery nin güncellemeleri devrimmi yaratıyor. İçinde kalmasın temizse onuda kullan güncelleme almasa bile normal kullanımda face de falan kasmaz asla. Bide ölüsü bile para, kaç yıllık cihaz olmasına rağmen şuan satılsa discovery nle hemen hemen aynı fiyatlarda olacaktır. Ama temizse al.
+1
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bence alma ios 7 de kaldi cihaz ve cogu kasiyor diye biliyorum uugulama cikmiyor ekran cok kucuk kamerada discovery daha iyidir
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Uygulama çıkmıyo derken ?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Yani cikarda yakinda destegi kesilir cogu cihaz ios 8 kullaniyor
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Güncelleme gelmeyecekse kesilmiş demektir zaten. Ama mağazadaki uygulamalara erişiminde falan sıkıntı olmaz.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Yeni uygulama cikmaz oyle dusunun
 
Invoke

Invoke

Üye
Değiştirirdim ben olsam.
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
cihaz temiz sorun yok garantisi yok bu arada güncelleme umrumda değil üstteki uygulamalarda kasmasin discovery aratmasin yeter
 

tgoksen1

Üye
aratmaz merak etme8-|
 

just06

Üye
    Konu Sahibi
Bidaha yenilicek butcem yok ogrenciyim üstteki uygulamalarda kasmazsa gerçekten çok memnun kalirim
 
  • Beğen
Tepkiler: tgoksen1
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
uygulamaa çıkmaz diye bişey olmaz. telefona güncelleme gelmeycek diye marketle iliskisi kesilmiyo istediğin uygulamaya oradan erişebilirsin.
Buda asphalt 8 fikir verir umarım
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Simdi adamlar ios 9 yolunda yeni uygulamalarda ona gore cikiyor mesela ios 7 desteklemiyor sende yukleyemiyorsun ayni android gibi nasil 2.3.6 da clash of clans markette gozukmuyorsa andorid 4 uzeri gozukuyor boyle dusun gerci androidde rom la hallediyorsun bu sorunu apple boyle bisey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: çaminci, mcnpl4, boyabatlı ve 1 kişi daha


Üst Alt