New Skin Explosion Music Widget By asigsasi

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
New Skin Explosion Music Widget By asigsasi
zipen çıkan klasörü joshlog mod uyguladığınız hafızaya ana dizine atın ve yeniden başlatın.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58, erosennin, By Kavak ve 2 diğerleri


sLeepLe

sLeepLe

Üye
Eline sağlık dostum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

cool_moon

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
By Kavak

By Kavak

Üye
Teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

erosennin

Üye
Teşekkürler. c6 01 başarılı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

erosennin

Üye
asigsagi kardeş Telefondan Yanlış birşey sildim biraz önce yeni gelen sms i bildirim e tıkliyorum. Mesajlara giriyor. Okumak için mesaja tıklıyorum ama mesajlardan menü ye atıyor beni. Sms lerimi okuyamiyorum. Ne yapmalıyım
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
asigsagi kardeş Telefondan Yanlış birşey sildim biraz önce yeni gelen sms i bildirim e tıkliyorum. Mesajlara giriyor. Okumak için mesaja tıklıyorum ama mesajlardan menü ye atıyor beni. Sms lerimi okuyamiyorum. Ne yapmalıyım
ne sildin sistemsel dosyalardan sildiysen ismini biliyorsan xplore ile z içerisinden alıp c ye atman gerekir.
bilmiyorsan hard format atman gerekir.
 

erosennin

Üye
sanırım hard format atacam hard format için ne yapmalıyım link felan varmı
sanırım hard format atacam hard format için ne yapmalıyım link felan varmı
z/resource/app nin için den birşey silmiştim tam adını hatırlayamıyorum
 

erosennin

Üye
tel hafızam da pek bişey yok zaten boş sayılır. Hafıza kartıni da yedeklerim artık Yapacak bişey yok. Yardımlar için Saol kardeş çok Teşekkür ettim
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
tel hafızam da pek bişey yok zaten boş sayılır. Hafıza kartıni da yedeklerim artık Yapacak bişey yok. Yardımlar için Saol kardeş çok Teşekkür ettim
rica ederim kolay gelsin :) HARD ATMADAN ÖNCE TELEFONU NORMAL KAPAT AÇ belki düzelir.
 

erosennin

Üye
rica ederim kolay gelsin :) HARD ATMADAN ÖNCE TELEFONU NORMAL KAPAT AÇ belki düzelir.
kardeş verdiğin bilgiler ve yönlendirmeler sonucu hard format başarılı. Tekrar teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt