Saçlarımı Kestireyim mi ? [ SS'li ]

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Saç uzatmayan, uzatanın halinden anlamıyor işte :D bilmezlerki ne kadar emek verilmiştir, zorluklarla karşılaşılmıştır.. Sadece kestirmemekle uzama işlemi olmuyor öyle
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Saç uzatmayan, uzatanın halinden anlamıyor işte :D bilmezlerki ne kadar emek verilmiştir, zorluklarla karşılaşılmıştır.. Sadece kestirmemekle uzama işlemi olmuyor öyle
Aynen kardeşim.
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
sacimiz okadar uzamadi diye uzamadi degil sizde yani :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Benimki baya uzadı okul bir şey diyene kadar kestirmiycem ama sen vurdur 5 numaraya ferahla biraz, hele ben yazın o saçla hayatta dolaşamam, terleyince benim ter 1 saat durmuyor.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Sıcakta zor oluyor ama alıştık. Tek sorun kedinin saçımı ısırması...
 
OPC

OPC

Üye
Kış geldi zaten bence kestirme yazın olsa sıcakta zor olur ama şimdi kestirmek manasız olur. Ben yarı yolda pes ettim yapma o yüzden :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
1K
Astrosman
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
6K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
5K


Üst Alt