Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Saçlarımı Kestireyim mi ? [ SS'li ]
Sponsorlu Bağlantılar
Revengeful
Emekli Yönetici
Saç uzatmayan, uzatanın halinden anlamıyor işte bilmezlerki ne kadar emek verilmiştir, zorluklarla karşılaşılmıştır.. Sadece kestirmemekle uzama işlemi olmuyor öyle
Saç uzatmayan, uzatanın halinden anlamıyor işte bilmezlerki ne kadar emek verilmiştir, zorluklarla karşılaşılmıştır.. Sadece kestirmemekle uzama işlemi olmuyor öyle
sacimiz okadar uzamadi diye uzamadi degil sizde yani
0MG90
Üye
Benimki baya uzadı okul bir şey diyene kadar kestirmiycem ama sen vurdur 5 numaraya ferahla biraz, hele ben yazın o saçla hayatta dolaşamam, terleyince benim ter 1 saat durmuyor.
Furkan Emekli
Üye
Konu Sahibi
Sıcakta zor oluyor ama alıştık. Tek sorun kedinin saçımı ısırması...