Saçlarımı Kestireyim mi ? [ SS'li ]

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Tipini ve saçını görmeden kestir veya kestirme diyemeyiz. Benim 7 ayda toplanacak kadar uzuyor sen 2 yıl diyorsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
sen tipini at bakalım bi daha sağlıklı yorum yaparız :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Kamera felç. Hafta sonu uygun olursa atarım.



 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Vur üç numaraya rahatla 2 sene boyunca :D
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
omzuna gelecek kadar kestirsen olur mu
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Üç numara candır kardeşim :D Kafa yapın uygunsa kesinlikle üçe vurdur etrafın tepkisine bak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Üç numara candır kardeşim :D Kafa yapın uygunsa kesinlikle üçe vurdur etrafın tepkisine bak :D
3 numara zor be kardeşim. Uzun saçtan kısaya geçeceğim , zaten pişmanlık olacak o yüzden o kadar da kısaltmamak lazım.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Uzun saçın senin için önemi ne kardeşim :D
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
uzun saçla daha karizma oluyo belki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve @@DiAbLo@@
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Uzun saçın senin için önemi ne kardeşim :D
Emek demek. O kadar psikolojik baskıya karşı çıkmanın zorluğu demek. Kışın her gün fön çekmek demek. Sabah kalktığında kedinin salyalı ağzında olan saçları yıkamak demek. Kısacası ne ben "demek"leri yazayım ne de sen sormuş ol !
 
Son düzenleme:
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Bu zorluklarla başa çıkmak zor olmalı. Bence üç numara olmasa bile bu zorlukların olmadığı kolay yolu bul derim
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
İşte ortak noktada buluşalım 5 numaraya vurdur :D

Neyse işin şakasıydı bu. Bence sen berbere git ve az aldıra aldıra en uygun kısalığa kadar devam et. En çok yakışanı ve en iyi uzunluğu sen kararlaştır kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
İşte ortak noktada buluşalım 5 numaraya vurdur :D

Neyse işin şakasıydı bu. Bence sen berbere git ve az aldıra aldıra en uygun kısalığa kadar devam et. En çok yakışanı ve en iyi uzunluğu sen kararlaştır kardeşim
Kuaföre gitmeyi düşünüyorum kardeşim.











Evet çok kötü duruyor ;)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yuh.. Eğer kestirirsen evlat acısı gibi koyar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bence hic pisman olmazsin bence hic koymaz dunya varmis dersin rahatligi gorunce ( her berberden ciktigimda ayni durumu yasiyorum ) :D sadece alismak mesele :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
zombaka

zombaka

Üye
Kestir saçını o ne öyle
 

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
1K
Astrosman
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
6K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
5K


Üst Alt