Eksik olma teşekkür ederim...Usta eline sağlık yaw sen böyle türkçeleştirmeye devam et istediğin yere adını yaz![]()
Rica ederim....teşekkür
Burhan usta senin mail ekranda gidip geliyor kapatmak için bir seçenek yok muRica ederim....
Malesef......Burhan usta senin mail ekranda gidip geliyor kapatmak için bir seçenek yok mu
Öbür üst sürüm du galiba . Ama iyi olmadı gerçekten . Mail yerine hakkında bölümünde bir yere mail koysan daha mantikli ben hiç bir uygulamada görmedim mail ekrandaMalesef......
