Benim telefon da benzer bir durumla karşılaştı ve tamamen kullanılamaz hale geldi. Bari içini açıp ne var ne yok bakayım dedim

Yakmak mı?Bende 2600'ımı dışarı çıkıp betona atıp parçalamıştım sonra içindekileri yakmıştım

Bende 2600'ımı dışarı çıkıp betona atıp parçalamıştım sonra içindekileri yakmıştım

O çipseti 5800 tak ve vakit 2060 değil 2660 olsunBende hala iphone 3gs nin çipseti duruyor.![]()

Satsana sahibinden de yedek parça olarakBende hala iphone 3gs nin çipseti duruyor.![]()

Kaç para eder?Satsana sahibinden de yedek parça olarak![]()

BilmemKaç para eder?![]()
bende lcd ve dokunmatik haric 3gs nin tum parcalari duruyorBende hala iphone 3gs nin çipseti duruyor.![]()
Satsana o zamanbende lcd ve dokunmatik haric 3gs nin tum parcalari duruyor

sahibindene koyucaktim artik kredi karti istiyo galibaSatsana o zaman![]()
Kredi kartın yokmu?sahibindene koyucaktim artik kredi karti istiyo galiba

bi yasim gelse 10 tane alacam

kredi kartim yok diye bankaya gittim havale yapiyim dedim o da olmadi
Alırsın ya merak etmekredi kartim yok diye bankaya gittim havale yapiyim dedim o da olmadi

az kaldi satenAlırsın ya merak etme![]()
