5800'ı olanlara Kötü Haber !

Sponsorlu Bağlantılar

smartphone007

smartphone007

Üye
:hmmm @CV-Aurora @The Shadow @polam234 gelin düşünün birşey yapak ya 2060 nasıl uzatalım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


0MG90

0MG90

Üye
Bende 2600'ımı dışarı çıkıp betona atıp parçalamıştım sonra içindekileri yakmıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
AIS

AIS

Üye
Ben iphone 4s e yapmıştım. Çipseti çıkarmıştım. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
AIS

AIS

Üye
:hmmm
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bi yasim gelse 10 tane alacam
 


Üst Alt