Telefon Tavsiyesi Huawei Ascend P7 - Samsung Galaxy Note 3 Neo

Sponsorlu Bağlantılar

0343434

0343434

Üye
    Konu Sahibi
Huawei Ascend P7 - Samsung Galaxy Note 3 Neo
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Huawei Ascend P7 ve Samsung Galaxy Note 3 Neo arasında kaldım.Hangisini almamı önerirsiniz? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S-pen kullanacak misin?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S pen olursa kullanırım aktif bir şekilde ama olmazsa da neden s pen yok diye aramam
Özellik olarak p7 biraz daha önde fakar ekran büyük olsun rahat ederim dersen ben olsam note 3 neo alırdım. Neo nun çözünürlüğü biraz daha düşük buda şarjın daha iyi gitmesini saglar. Fotoğraf çekmeyi seviyorsa p7 daha iyidir 8mp ön 13 arka neoda ise 2mp ön 8 arka.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Eline alıp konforunada bak derim.
 
0343434

0343434

Üye
    Konu Sahibi
Özellik olarak p7 biraz daha önde fakar ekran büyük olsun rahat ederim dersen ben olsam note 3 neo alırdım. Neo nun çözünürlüğü biraz daha düşük buda şarjın daha iyi gitmesini saglar. Fotoğraf çekmeyi seviyorsa p7 daha iyidir 8mp ön 13 arka neoda ise 2mp ön 8 arka.
Ben kamerası ve kulaklık çıkış kalitesi iyi aynı şekilde beni iki seneden fazla götürmesi gereken ve ekranı da iyi ve oyunlarda da bana problem çıkarmayacak olanı almak istiyorum ama bu iki telefon dışında başka bir telefon alma şansım yok o yüzden yukarıda sağladım kriterleri en çok hangisi sağlar? Teşekkürler
Eline alıp konforunada bak derim.
Bir de Note III modellerinde kasanın yanlarında bir süre sonra soyulma meydana geliyormuş.Neo versiyonunda da bu problem olur mu ve sizin kullandığınız Note III modelinde böyle bir sorun yaşadınız mı?
 
TheDarkStar7

TheDarkStar7

Üye
Huawei ascend p7 al bence kriterlerini az çok karşılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0343434
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben kamerası ve kulaklık çıkış kalitesi iyi aynı şekilde beni iki seneden fazla götürmesi gereken ve ekranı da iyi ve oyunlarda da bana problem çıkarmayacak olanı almak istiyorum ama bu iki telefon dışında başka bir telefon alma şansım yok o yüzden yukarıda sağladım kriterleri en çok hangisi sağlar? Teşekkürler
Bir de Note III modellerinde kasanın yanlarında bir süre sonra soyulma meydana geliyormuş.Neo versiyonunda da bu problem olur mu ve sizin kullandığınız Note III modelinde böyle bir sorun yaşadınız mı?
Benim kullandığım note 3 n9000Q cihazımda soyulmalar 9 aydır olmadı ama yaşayanlae var. Müzik ses perfonmanslarını ele alıp hoparlörü açıp dinlemeden anlamamız olanaksız. İki cihazda ihtiyaçları karşılar ben kamera işinden pek anlamam fakat 2.6 yazıyordu neo için p7 içinse 2.0 yazıyordu lenslerle ilgili birşey sanırım. Donanım ikisindede gayet iyi. Her ikiside pişman etmez. Huawei firmasını tanımadığım için al diyemiyorum ama samsung ada sonuna kadar güvenemiyorum.
 
0343434

0343434

Üye
    Konu Sahibi
Huawei ascend p7 al bence kriterlerini az çok karşılıyor.
Bende öyle düşünüyorum ama Samsung da aynı fiyatta olunca kararsız kaldım.
Benim kullandığım note 3 n9000Q cihazımda soyulmalar 9 aydır olmadı ama yaşayanlae var. Müzik ses perfonmanslarını ele alıp hoparlörü açıp dinlemeden anlamamız olanaksız. İki cihazda ihtiyaçları karşılar ben kamera işinden pek anlamam fakat 2.6 yazıyordu neo için p7 içinse 2.0 yazıyordu lenslerle ilgili birşey sanırım. Donanım ikisindede gayet iyi. Her ikiside pişman etmez. Huawei firmasını tanımadığım için al diyemiyorum ama samsung ada sonuna kadar güvenemiyorum.
Ben zaten oldum olası Samsung firmasını sevmemişimdir ancak Huawei firması tamam dünya çapında bilindik bir firma olmasına karşın Türkiye organizasyonu fazla aktif değil.Bende de yazılımsal ve garanti açısından sıkıntı yaratabilecek bir etki uyandırıyor.Benim önemsediğim kulaklık çıkış kalitesi.Çünkü çok müzik dinlediğim için az olduğu zaman kulaklıktan tam performansta yararlanamıyorum.O zaman buradan hem kamera hem de ekran kalitesi olarak Huawei daha iyi oluyor bence
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
byAndroid

byAndroid

Üye
P7 tercih ederim ben
 


Üst Alt