Bilgisayar Kasam Sizce Nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

The Shadow

The Shadow

Üye
Teşekkür ederim , sağ ol ;)Bu da bugün çektiğim resmi ;

Normal bilgisayardan geçen birisi olarak söylüyorum. Bundan önce kullandığım bilgisayar değilmiş ;) Windows 8'de 8 saniyede açılıyor. 4 saniyede kapanıyor. Fanın RPM hızını en sona aldım ki ses seviyesi nasıl diye. Hiç ses çıkarmıyor. Ama 5-6 tane fan var. Lakin temizle işine gelince pişman oluyorum biraz.
Olsun o kadar da artık :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar masasının kasa bölümüne girmiyor. Ordaki boşluktan daha büyük ;) Hatta Masa ile aynı boy. Yan yana duruyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
kasa kasa değil de uzay mekiği vallahi :kıskıs: :tebessüm:
Eyvallah kardeşim sağ ol. Umarım sana da nasip olur :tebessüm: Yakın zamanda iyi bir kamera ile çekip atacağım.Önde 6 arkada 6 olmak üzere 12 adet USB girişi var. Öndekiler 2.0 arkadakiler 3.0 ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Eyvallah kardeşim sağ ol. Umarım sana da nasip olur :tebessüm: Yakın zamanda iyi bir kamera ile çekip atacağım.
sabırsızlıkla beklemekteyiz :tebessüm: İnşallah ilerleyen yıllara düşünüyorum şöyle canavar bi tane de ben alcam inşallah ölmez canımız sağ olursa :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
sabırsızlıkla beklemekteyiz :tebessüm: İnşallah ilerleyen yıllara düşünüyorum şöyle canavar bi tane de ben alcam inşallah ölmez canımız sağ olursa :tebessüm:
Umarım kardeşim. Telefonlara ara verdikten sonra uzun süre bilgisayarlar ile uğraştım. Almadan önce yardımcı olmaya çalışırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Umarım kardeşim. Telefonlara ara verdikten sonra uzun süre bilgisayarlar ile uğraştım. Almadan önce yardımcı olmaya çalışırım.
inşallah kardeşim şuan işimizi gören pc mevcut alacağım vakit uzun süre araştıracağım mutlaka danışcam sana kardeşim :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
gutihaz1

gutihaz1

Üye
iyi günlerde kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
ben de 3 ay sonra falan toplamayı düşünüyorum kasa seçim zevkim harikadır şuanki pcimde raidmax in sagita 2 sini kullanıyorum
toplayacağım pc ve kasası şu şekilde
Kasa = Zalman z11+
Anakart = Asus Sabertooth fx990 am3+ r.2.0
İşlemci = AMD FX9590
Ram = Corsair vengeance pro 1866mhz 8x2 gb ram kit
Ekran Kartı = Asus Rog Strix gtx 970
psu = Zalman Zm600-glx
SSD = sandisk extreme 2 240 gb
Soğutucu = Cooler master Seidon 120xl sıvı soğutucu

bunu toplamak inşallah nasip olur
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
ben de 3 ay sonra falan toplamayı düşünüyorum kasa seçim zevkim harikadır şuanki pcimde raidmax in sagita 2 sini kullanıyorum
toplayacağım pc ve kasası şu şekilde
Kasa = Zalman z11+
Anakart = Asus Sabertooth fx990 am3+ r.2.0
İşlemci = AMD FX9590
Ram = Corsair vengeance pro 1866mhz 8x2 gb ram kit
Ekran Kartı = Asus Rog Strix gtx 970
psu = Zalman Zm600-glx
SSD = sandisk extreme 2 240 gb
Soğutucu = Cooler master Seidon 120xl sıvı soğutucu

bunu toplamak inşallah nasip olur
İlk önce şimdiden hayırlı olsun.
İşlemci seçimin böyle bir pc için yanlış zira çok yüksek bir tdp değerine sahip. Ghz hızına aldanma. Önemli olan kalitesi , üretim teknolojisi ( nm ). Onun yerine i7 4790k alınır. Ayrıca SSD olarak 240 gb'lık Samsung 840 evo daha iyi bir seçim olur. Soğutucuya gelecek olursak performansı iyidir ancak yine tavsiye etmiyorum. Sıvı soğutucu iyidir ama ömrü hava soğutucuya göre daha kısadır. Ayrıca CoolerMaster Seidon 120 sesli çalışan bir alet. Onun yerine Hyper 212x alabilirsin. Bütçen yetiyorsa Corsair H100 veya H110 alabilirsin. İlla Seidon 120 alacaksan fanını değiştirmeni tavsiye ederim. Kullanmış birisi olarak yorum yapıyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
İlk önce şimdiden hayırlı olsun.
İşlemci seçimin böyle bir pc için yanlış zira çok yüksek bir tdp değerine sahip. Ghz hızına aldanma. Önemli olan kalitesi , üretim teknolojisi ( nm ). Onun yerine i7 4790k alınır. Ayrıca SSD olarak 240 gb'lık Samsung 840 evo daha iyi bir seçim olur. Soğutucuya gelecek olursak performansı iyidir ancak yine tavsiye etmiyor. Sıvı soğutucu iyidir ama ömrü hava soğutucuya göre daha kısadır. Ayrıca CoolerMaster Seidon 120v sesli çalışan bir alet. Onun yerine Hyper 212x alabilirsin. Bütçen yetiyorsa Corsair H100 veya H110 alabilirsin. İlla Seidon 120v alacaksan fanını değiştirmeni tavsiye ederim. Kullanmış birisi olarak yorum yapıyorum.
Solidworks gibi yazılımlar kullandığım için çekirdek ve ghz benim için daha önemli ve soğutucu tavsiyenizi kullanmayı düşünüyorum beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Solidworks gibi yazılımlar kullandığım için çekirdek ve ghz benim için daha önemli ve soğutucu tavsiyenizi kullanmayı düşünüyorum beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
Sen bilirsin. Çoklu çekirdek isteyen uygulamalarda iyi iş yapar. Ama onun için hem iyi bir anakart hem de iyi bir soğutucu almalısın. Anakartın gayet iyi. Soğutucuyu yapabiliyorsan Corsair H110 yap.
 

MaxipmaN

Üye
Çok şükür sıkıntısı yok oyun oynamayı sevdiğimden genelde prizde kullandığımdan dolayı şarjı %100 olması zaman alıyor :kıskıs: ama bi sıkıntım var google chrome tarayıcıma portal sepeti diye bir zıkkım bulaştı ana sayfa ve arama motoru olarak varsayılan şekilde görünüyor ne yaptıysam kurtulamadım çözümü var mı acaba? :(
chrome kısayolunu sil ana klasörden kısayolu al bir dene
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Çok şükür sıkıntısı yok oyun oynamayı sevdiğimden genelde prizde kullandığımdan dolayı şarjı %100 olması zaman alıyor :kıskıs: ama bi sıkıntım var google chrome tarayıcıma portal sepeti diye bir zıkkım bulaştı ana sayfa ve arama motoru olarak varsayılan şekilde görünüyor ne yaptıysam kurtulamadım çözümü var mı acaba? :(
Kusura bakma kardeşim mesajını şimdi gördüm. Tam adamına geldin bu konuda :D. Bir ay önce benim de başıma geldi bu olay. Her şeyi denedim ama olmadı. Google Chrome'a özellikler yap ordaki kısayolu düzelttim olmadı. Antivirüs ile denedim olmadı. Tarayıcıyı sildim tekrar yükledim olmadı. Adw cleaner yükledim olmadı. Toplamda 5 tane program denedim olmadı. Kendim bizzat denediğim bir yöntem vardı kafamda eğer o da olmasaydı format atacaktım ama o oldu. En son yüklediğin program hangisi ise onu yüklediğin zamanın bir gün önceki gününe bilgisayarı geri al. Bilgisayarı geri alınca düzeldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve MaxipmaN


Üst Alt