Furkan Emekli
Üye
Teşekkür ederim görüşünüz için.Güzel bilgisayara benziyor.
Teşekkür ederim görüşünüz için.Güzel bilgisayara benziyor.
ortalığın .. yeğen yaKomple sistem 3795 lira tutuyor kardeşim.
Canın sağ olsun demeyi çok isterdim kardeşimİşlemci : 8 çekirdekli 4.2 Ghz AMD FX 8350 ( Overclocksuz )
Ekran Kartı : 3 GB 384 Bit GDDR5 Sapphire R9 280 Dual X
Anakart : ASUS M5A97 R.2
Harddisk : 1 TB WD Blue 7200 RPM
Ram : ( 4*2 ) 8 GB CORSAİR
VENGEANCE CL9 1600 Mhz
SSD : 120 GB SAMSUNG 840 EVO
İşlemci Soğutucu: CoolerMaster Hyper 212x
PSU : CoolerMaster RS-650 GW 80 Plus
Monitör : 23.6' AOC E 2461FWH 2 ms
Kasa : CoolerMaster Haf 932 ( Türkiye'de satılmıyor )
Klavye : Logitech G103 Gaming Keyboard
Mouse : Logitech G300 Gaming Mouse
Ses Sistemi : Creative A 120 ( 2+1 )
ASUS DRW-24F1ST Double Layer Sata DVD Yazıcı
Bir de büyük bir mousepad var...
güzel sistem 


evdekini kaldırıp atayım en iyisi 
Teşekkür ederim. Umarım sizlere de nasip olur.ortalığın .. yeğen yagüzel sistem
![]()
Estağfurullah kardeşim. Umarım sana da nasip olur.İşlemci : 8 çekirdekli 4.2 Ghz AMD FX 8350 ( Overclocksuz )
Ekran Kartı : 3 GB 384 Bit GDDR5 Sapphire R9 280 Dual X
Anakart : ASUS M5A97 R.2
Harddisk : 1 TB WD Blue 7200 RPM
Ram : ( 4*2 ) 8 GB CORSAİR
VENGEANCE CL9 1600 Mhz
SSD : 120 GB SAMSUNG 840 EVO
İşlemci Soğutucu: CoolerMaster Hyper 212x
PSU : CoolerMaster RS-650 GW 80 Plus
Monitör : 23.6' AOC E 2461FWH 2 ms
Kasa : CoolerMaster Haf 932 ( Türkiye'de satılmıyor )
Klavye : Logitech G103 Gaming Keyboard
Mouse : Logitech G300 Gaming Mouse
Ses Sistemi : Creative A 120 ( 2+1 )
ASUS DRW-24F1ST Double Layer Sata DVD Yazıcı
Bir de büyük bir mousepad var...
eğer sen buna bilgisayar diyorsan bende evimdekine bilgisayar diyorsam o zaman senin pc ye küfür etmiş olurumevdekini kaldırıp atayım en iyisi
![]()
Teşekkür ederim. Yıllardır bilgisayarsız takıldım. Sağlam bir pc toplamayı düşünüyordum.Böyle bir şey oldu.
Teşekkür ederim. Umarım sizlere de nasip olur.
Estağfurullah kardeşim. Umarım sana da nasip olur.
Teşekkür ederim. Yıllardır bilgisayarsız takıldım. Sağlam bir pc toplamayı düşünüyordum.Böyle bir şey oldu.

Orta seviye bir ekran kartın var idare edecektir.Beyler ben pek bu sistem ıvır zıvırından anlamam lakin sistemim nasıl sizce![]()
Nvidia geforge 610M 2gb
gta 4 oynarken prizde kullanmak zorunda kalıyorum prizden çıkarınca oyun kasmaya başlıyor anlamış değilimOrta seviye bir ekran kartın var idare edecektir.

prizden çıkarınca pc kendini pil tasarrufuna yöneltir ayarları kurcalasan bile prizdeki gibi performans alman çok zorgta 4 oynarken prizde kullanmak zorunda kalıyorum prizden çıkarınca oyun kasmaya başlıyor anlamış değilim![]()
o yüzden prizde kullanıyorum malesefprizden çıkarınca pc kendini pil tasarrufuna yöneltir ayarları kurcalasan bile prizdeki gibi performans alman çok zor

lenovolar dolunca kesiyor şarjı pili şarj etmiyor çıkarmaya gerek kalmıyor,samsungda %80e sabitlenebiliyor laptop markan ne?o yüzden prizde kullanıyorum malesef![]()
Asus K55Vlenovolar dolunca kesiyor şarjı pili şarj etmiyor çıkarmaya gerek kalmıyor,samsungda %80e sabitlenebiliyor laptop markan ne?


asus iyi bi marka bunu çözmediyseAsus K55V
Benimkinde şarj dolunca %99 da kalıyor uğraşmazsam tabii![]()

Çok şükür sıkıntısı yok oyun oynamayı sevdiğimden genelde prizde kullandığımdan dolayı şarjı %100 olması zaman alıyorasus iyi bi marka bunu çözmediyse![]()
ama bi sıkıntım var google chrome tarayıcıma portal sepeti diye bir zıkkım bulaştı ana sayfa ve arama motoru olarak varsayılan şekilde görünüyor ne yaptıysam kurtulamadım çözümü var mı acaba? 
Teşekkür ederim , sağ olOff be bilgisayara bakGüle güle kullan ne diyelim
![]()
