Bilgisayar Kasam Sizce Nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar



muratcan1999

muratcan1999

Üye
buda benim yeni aldım [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli, Ayrt0n Senna ve B.A.R.O.N
achambo

achambo

Üye
Benimki evde ben uzaktayım yoksa atardım lenovo z580 benimki:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Komple sistem 3795 lira tutuyor kardeşim.
Canın sağ olsun demeyi çok isterdim kardeşim ;)İşlemci : 8 çekirdekli 4.2 Ghz AMD FX 8350 ( Overclocksuz )

Ekran Kartı : 3 GB 384 Bit GDDR5 Sapphire R9 280 Dual X

Anakart : ASUS M5A97 R.2

Harddisk : 1 TB WD Blue 7200 RPM

Ram : ( 4*2 ) 8 GB CORSAİR
VENGEANCE CL9 1600 Mhz

SSD : 120 GB SAMSUNG 840 EVO

İşlemci Soğutucu: CoolerMaster Hyper 212x

PSU : CoolerMaster RS-650 GW 80 Plus


Monitör : 23.6' AOC E 2461FWH 2 ms

Kasa : CoolerMaster Haf 932 ( Türkiye'de satılmıyor )

Klavye : Logitech G103 Gaming Keyboard

Mouse : Logitech G300 Gaming Mouse

Ses Sistemi : Creative A 120 ( 2+1 )

ASUS DRW-24F1ST Double Layer Sata DVD Yazıcı

Bir de büyük bir mousepad var...
ortalığın .. yeğen ya :) güzel sistem :spr:spr:spr
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Güzel :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Ayrt0n Senna

Ayrt0n Senna

Üye
İşlemci : 8 çekirdekli 4.2 Ghz AMD FX 8350 ( Overclocksuz )

Ekran Kartı : 3 GB 384 Bit GDDR5 Sapphire R9 280 Dual X

Anakart : ASUS M5A97 R.2

Harddisk : 1 TB WD Blue 7200 RPM

Ram : ( 4*2 ) 8 GB CORSAİR
VENGEANCE CL9 1600 Mhz

SSD : 120 GB SAMSUNG 840 EVO

İşlemci Soğutucu: CoolerMaster Hyper 212x

PSU : CoolerMaster RS-650 GW 80 Plus


Monitör : 23.6' AOC E 2461FWH 2 ms

Kasa : CoolerMaster Haf 932 ( Türkiye'de satılmıyor )

Klavye : Logitech G103 Gaming Keyboard

Mouse : Logitech G300 Gaming Mouse

Ses Sistemi : Creative A 120 ( 2+1 )

ASUS DRW-24F1ST Double Layer Sata DVD Yazıcı

Bir de büyük bir mousepad var...

eğer sen buna bilgisayar diyorsan bende evimdekine bilgisayar diyorsam o zaman senin pc ye küfür etmiş olurum :D evdekini kaldırıp atayım en iyisi :alsana:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve muratcan1999
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
ortalığın .. yeğen ya :) güzel sistem :spr:spr:spr
Teşekkür ederim. Umarım sizlere de nasip olur.
İşlemci : 8 çekirdekli 4.2 Ghz AMD FX 8350 ( Overclocksuz )

Ekran Kartı : 3 GB 384 Bit GDDR5 Sapphire R9 280 Dual X

Anakart : ASUS M5A97 R.2

Harddisk : 1 TB WD Blue 7200 RPM

Ram : ( 4*2 ) 8 GB CORSAİR
VENGEANCE CL9 1600 Mhz

SSD : 120 GB SAMSUNG 840 EVO

İşlemci Soğutucu: CoolerMaster Hyper 212x

PSU : CoolerMaster RS-650 GW 80 Plus


Monitör : 23.6' AOC E 2461FWH 2 ms

Kasa : CoolerMaster Haf 932 ( Türkiye'de satılmıyor )

Klavye : Logitech G103 Gaming Keyboard

Mouse : Logitech G300 Gaming Mouse

Ses Sistemi : Creative A 120 ( 2+1 )

ASUS DRW-24F1ST Double Layer Sata DVD Yazıcı

Bir de büyük bir mousepad var...

eğer sen buna bilgisayar diyorsan bende evimdekine bilgisayar diyorsam o zaman senin pc ye küfür etmiş olurum :D evdekini kaldırıp atayım en iyisi :alsana:
Estağfurullah kardeşim. Umarım sana da nasip olur.
Teşekkür ederim. Yıllardır bilgisayarsız takıldım. Sağlam bir pc toplamayı düşünüyordum.Böyle bir şey oldu.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Beyler ben pek bu sistem ıvır zıvırından anlamam lakin sistemim nasıl sizce :bilmm :tebessüm:
Nvidia geforge 610M 2gb

 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Teşekkür ederim. Umarım sizlere de nasip olur.
Estağfurullah kardeşim. Umarım sana da nasip olur.
Teşekkür ederim. Yıllardır bilgisayarsız takıldım. Sağlam bir pc toplamayı düşünüyordum.Böyle bir şey oldu.
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve ___kaptan___
The Shadow

The Shadow

Üye
Off be bilgisayara bak :aha: Güle güle kullan ne diyelim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Kaputun altında yatan önemli :bleh:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli

MaxipmaN

Üye
gta 4 oynarken prizde kullanmak zorunda kalıyorum prizden çıkarınca oyun kasmaya başlıyor anlamış değilim :bilmm
prizden çıkarınca pc kendini pil tasarrufuna yöneltir ayarları kurcalasan bile prizdeki gibi performans alman çok zor
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___

MaxipmaN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
lenovolar dolunca kesiyor şarjı pili şarj etmiyor çıkarmaya gerek kalmıyor,samsungda %80e sabitlenebiliyor laptop markan ne?
Asus K55V :tebessüm:
Benimkinde şarj dolunca %99 da kalıyor uğraşmazsam tabii :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
___kaptan___

___kaptan___

Üye
asus iyi bi marka bunu çözmediyse :bann:
Çok şükür sıkıntısı yok oyun oynamayı sevdiğimden genelde prizde kullandığımdan dolayı şarjı %100 olması zaman alıyor :kıskıs: ama bi sıkıntım var google chrome tarayıcıma portal sepeti diye bir zıkkım bulaştı ana sayfa ve arama motoru olarak varsayılan şekilde görünüyor ne yaptıysam kurtulamadım çözümü var mı acaba? :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Off be bilgisayara bak :aha: Güle güle kullan ne diyelim :D
Teşekkür ederim , sağ ol ;)Bu da bugün çektiğim resmi ;

Normal bilgisayardan geçen birisi olarak söylüyorum. Bundan önce kullandığım bilgisayar değilmiş ;) Windows 8'de 8 saniyede açılıyor. 4 saniyede kapanıyor. Fanın RPM hızını en sona aldım ki ses seviyesi nasıl diye. Hiç ses çıkarmıyor. Ama 5-6 tane fan var. Lakin temizle işine gelince pişman oluyorum biraz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve The Shadow


Üst Alt