KingDroid
Üye
O kadar çokİssizlikten dolayi![]()
attim ki telefonlarınız donuyor dimi 
O kadar çokİssizlikten dolayi![]()
attim ki telefonlarınız donuyor dimi 
Ben 1000-1500 tane belki de daha fazla yolladımSmiley dozunu kaçırmayın
Tmm bidaha yapmam o kadar smileyNe mutlu sana.. tekrarında ceza alacaksın gereksiz/saçma mesajlar nedeniyle
Canım istiyorNe mutlu sana.. tekrarında ceza alacaksın gereksiz/saçma mesajlar nedeniyle

Çok acımasızsın 1 ay ban (fazlası zarar)Canım istiyor
![]()

Sen bir hafta bile dayanamazdın [emoji18]Çok acımasızsın 1 ay ban (fazlası zarar)![]()
Nerden biliyonSen bir hafta bile dayanamazdın [emoji18]

Artık değilimSen zatenliydin
![]()

Bir de bendenArtık değilim![]()
yeBen tokum kalsınBir de bendenye
Olsun şunu da al arkandan ağlar sonraBen tokum kalsın

Ağlatma beni ağlatırım seniOlsun şunu da al arkandan ağlar sonra![]()
![]()

Beni ağlatacak adam daha anasının karnından doğmadı [emoji18]Ağlatma beni ağlatırım seni![]()
DoğurturuzBeni ağlatacak adam daha anasının karnından doğmadı [emoji18]

İddalıyım diyosun güzelBeni ağlatacak adam daha anasının karnından doğmadı [emoji18]

